Інформація про звернення громадян, які надійшли у листопаді 2021 року
- Аналіз звернень громадян
- 03.12.2021
Протягом листопада 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації надійшло 344 звернення громадян:
- — 114 — письмових (103 - поштою, 11- електронною поштою),
- — 208 — дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
- — 22 — дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.
До вищих органів влади надійшло 9 звернень громадян з наступних питань:
- — надання матеріальної допомоги на лікування;
- — проведення ремонту дороги по вул. 9 Травня;
- — закриття відділення пульмонології в КНП ЛОР «ЛДОКЛ»;
- — організації роботи органів опіки у справах неповнолітніх дітей;
- — відкриття басейну на території м. Лисичанська;
- — проведення перерахунку пенсії;
- — проведення ремонту покрівлі над квартирами № 12,13,15 у будинку № 19 по вул. Ювілейна с. Лисичанський;
- — щодо кредиторської заборгованості КНП ЛБЛ;
- — поновлення газопостачання будинку за адресою: пров. Штейгерський, 16.
З питань:
— житлово-комунального господарства зареєстровано 100 звернень, які стосувались:
- — ремонту житлового фонду (ремонт покрівлі, прибирання під’їздів);
- — налагодження системи опалення в квартирах житлових будинків: вул. Ген. Потапенка, 224; кв. 50 років Перемоги, 3; кв. Східний, 3; кв. Центральний, 5, 2; вул. Д. Менделєєва, 48; вул. 2 Вересня, 2; вул. ім. В. Сосюри, 299;
- — освітлення міських вулиць: Радищева, Зелена, Дібровка, Земнухова, Ген. Потапенка, кв. Східний (м. Лисичанськ) вул. Центральна (м. Новодружеськ), вул. Степова (с. Лисичанський);
- — видалення аварійних дерев;
- — встановлення шлагбауму на території школи № 30;
- — встановлення «лежачого поліцейського» для примусового зниження швидкості біля шкіл № 8 та № 14 та багатопрофільного ліцею;
- — ремонту доріг по вул. ім. В.Сосюри та пр. Перемоги, аварійного мосту по вул. Кремінська та пішохідних тротуарів;
- — прискорити процедуру встановлення індивідуального пільгового опалення;
- — оплати комунальних послуг (підвищення ціни послуги з обслуговування будинків та прибудинкових територій, оплата послуги за вивіз сміття) тощо.
— водопостачання та водовідведення — 49 звернень, які стосувались:
- — усунення поривів водопровідних труб (вул. Донсодівська, 97; Новоселів, 54; Соняшникова, 71; Дніпровська; Круглова; Орловська, 56; Лісничого, 41; Красна, 229);
- — відсутності водопостачання;
- — надання якісного водопостачання:
- — оплати за водопостачання та проведення перерахунків за послугу;
- — перевірка показників лічильників холодного водопостачання під час карантину;
- — проведення планування після ремонтних робіт по вул. Сметаніна та Кафтанова тощо;
— теплопостачання — 18 звернень: щодо якості опалення з моменту подання теплоносія до будинків (кв. Центральний, 24; вул. Глінки, 16; вул. Московська, 167), оплата послуги та правомірність підвищення тарифу;
— соціального захисту населення — отримано 111 звернень, які стосувались надання всіх видів матеріальної та соціальної допомоги;
- — призначення та виплати житлових субсидій;
- — надання матеріальної допомоги на лікування (65 звернень);
- — вирішення соціально-побутових проблем;
- — виплати компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку;
- — призначення соціального працівника тощо;
— охорони здоров’я — 46 звернень щодо медичного обслуговування, забезпечення лікарськими препаратами, засобами реабілітації, вакцинації, внесення даних в електронний Реєстр охорони здоров’я, отримання сертифікату, оформлення групи інвалідності та ін.
Також надходили звернення з питань житлової політики (2), освіти та виховання (3), захисту прав споживачів (6), землекористування (5) тощо.
Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.
Протягом місяця позитивно вирішено 63 питання, наприклад:
- — на благодійних засадах робітниками ЛЖЕК № 6 виконано роботи з підсилення опорної балки та поточного ремонту покрівлі будинку № 19 по вул. Ювілейна с. Лисичанський;
- — робітниками ЛЖЕК № 1 проведено роботи по заміні радіатора системи централізованого теплопостачання за адресою: вул. Красна, 181;
- — бригадою АВР ЛКСП «Лисичанськводоканал» усунуто порив по вул. Сєвєрова, 41.
По 101 питанню надані відповідні роз’яснення, решта знаходяться на розгляді.
Порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Через Урядову «гарячу лінію» на адресу Лисичанської міської ВЦА надійшло 9 звернень громадян з проханням висловити подяку медичним працівникам інфекційного відділення № 1 (завідувач Маслова Л.О.), № 2 (завідувач Мальцева С.В.) та № 3 (завідувач Мірошник Т.М.), Лисичанської багатопрофільної лікарні за високий професіоналізм, уважне ставлення до пацієнтів, надання якісної медичної допомоги при лікуванні COVID-19 та заохотити їх матеріально.
Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Світлана Михайлів