Про звернення громадян, які надійшли у березні 2021 року
- Аналіз звернень громадян
- 02.04.2021
Протягом березня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 389 звернень громадян:
- 171 письмове (165- поштою, 6 - електронною поштою),
- 207 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,
- 11 звернень - дзвінки на телефонну «гарячу лінію» ВЦА м. Лисичанська.
З вищестоящих органів влади надійшло 13 звернень громадян з наступних питань:
Комунального господарства:
- - відновлення водопостачання жителям смт Мирна Долина;
- - проведення ремонту дороги між м. Рубіжне та м. Лисичанськ (до Томашівського мосту);
- - облаштування пішохідних переходів по м. Лисичанську;
- - освітлення вул. Василя Стуса;
- - виплата компенсації за зруйноване у 2014 році приватизоване житло;
- - забруднення стічними водами р. Біленька та р. Сіверський Донець;
- - перегляд розміру оплати за комунальні послуги.
Соціального захисту населення:
- - надання матеріальної допомоги на лікування;
- - забезпечення інвалідним візком з електричним приводом;
- - щодо зменшення розміру житлової субсидії з січня 2021 року.
З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 64 звернення, 49 з яких стосувались ремонту покрівель, під’їздів, доріг та тротуарів, благоустрою територій, ремонту внутрішньо будинкової системи водопостачання та водовідведення, налагодження електропостачання в квартирі, відключення квартир від системи централізованого теплопостачання, відновлення руху тролейбусів, пільгового проїзду, регулювання чисельності безпритульних тварин, тарифів та ін.
З питань ліквідації поривів водоводів, усунення заторів у каналізаційних колодязях, відновлення водопостачання, оплати послуги, забезпечення якісним водопостачанням та планування ґрунту після проведення ремонтних робіт надійшло 33 звернення громадян.
18 мешканців міста звернулись зі скаргами на незадовільне опалення, збільшення оплати за послугу теплопостачання та з проханнями про проведення перерахунку оплати.
2 звернення з питання планування ґрунту після проведення ремонтних робіт Лисичанським управлінням з експлуатації газового господарства.
З питань соціального захисту було подано 242 заяви, з котрих 208 стосувались зменшення розміру житлових субсидій, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим та багатодітним родинам, надання матеріальної допомоги на лікування, на вирішення соціально-побутових проблем, державної допомоги ВПО та інших видів соціальних виплат, оформлення допомоги по догляду за особою похилого віку, виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку, решта – інші питання соціального захисту.
З питань охорони здоров’я надійшло 6 заяв, які стосувались медичного обслуговування, отримання консультацій, госпіталізації, виплати грошової компенсації після перенесеного захворювання на COVID-19, подяка працівникам КНП ЦПМСД №1 за професіоналізм.
6 звернень з питань освіти та виховання.
15 звернень отримано з питань житлової політики, працевлаштування, праці та заробітної плати, декомунізації та мовної політики, землеустрою та захисту прав споживачів.
З питань діяльності органів місцевої влади – 3 звернення: щодо проведення особистих прийомів громадян, дотримання графіку роботи ЦНАП.
Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.
У минулому місяці (лютий 2021року) було розглянуто 459 звернень громадян, що на 70 звернень більше, ніж у березні. В поточному місяці позитивно вирішено 145 питань, по 82 надані відповідні роз’яснення, 5 направлено за належністю, решта знаходяться на розгляді.
Порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Світлана Михайлів