Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 135 звернень громадян

З 3 по 9 липня до Лисичанської міської ради надійшло 135 звернень громадян, більшість з яких порушували питання відсутності водопостачання та водовідведення. На адресу вищих органів влади надійшло 2 звернення.

Найбільш актуальними у зверненнях містян залишаються питання житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, охорони здоров’я, захисту прав споживачів тощо.

Зокрема, тематика звернень порушувала питання благоустрою прибудинкових територій, дезінфекції підвальних приміщень, відновлення електропостачання, оплати за послуги теплопостачання тощо.

Окрім того, містяни у своїх зверненнях порушували питання соціального захисту населення, а саме: відновлення прийому громадян в управлінні праці та соціального захисту населення, надання матеріальної допомоги на лікування (8 звернень), виплати разової грошової допомоги, автоматичного призначення житлової субсидії та переоформлення адресної допомоги, виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та малозабезпеченим родинам, особам з інвалідністю тощо.

Серед інших звернень переважають питання збільшення кількості маршрутних таксі № 109 «Ц.Ринок — ГТВ» у вечірній час з 20.00 до 21.00, вилову бродячих собак, оформлення на стаціонарне лікування після перенесеного інфаркту, вартості послуги тестування на COVID-19 для неповнолітніх дітей.

Усі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.

За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради