Про роботу відділів управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2018 року

Відділ персоніфікованого обліку

Станом на 01.04.2018 на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, (далі — ЄДАРП) знаходяться 33678 пільговика, в т. ч.: 268 осіб з інвалідністю внаслідок війни; 1109 учасників бойових дій; 1176 учасників війни; 315 членів сім’ї померлого ветерана війни; 8224 дітей війни; 9951 ветеранів праці; 614 потерпілих від аварії на ЧАЕС; 147 ветеранів військової служби; 2728 осіб з інвалідністю загального захворювання; 332 багатодітних сім’ї; 45 осіб інших категорій.

Відшкодування витрат підприємствам

У 2018 році з 20 підприємствами і організаціями укладено договори на відшкодування витрат за надані громадянам пільги на житлово-комунальні послуги, послуги зв’язку та пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян.

З лютого 2018 року відділ персоніфікованого обліку щомісяця розраховує розмір пільги на сплату внесків на управління багатоквартирним будинком, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, на оплату електроенергії та комунальних послуг для пільговиків, які мешкають у багатоквартирних будинках, у яких створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельні кооперативи.

За рахунок коштів державного бюджету в 1 кварталі 2018 року підприємствам відшкодовано 4 млн. 45,0 тис. грн.

Пільги на тверде паливо та скраплений балонний газ

Особи, які проживають в будинках з пічним опаленням, отримують в УПСЗН пільги на придбання твердого палива та скрапленого балонного газу, за рахунок коштів держбюджету.

Відділ персоніфікованого обліку здійснює виплату даних пільг у грошовому виразі з розрахунку затвердженої норми — 1 тонна та 1 балон на домогосподарство на рік.

У 2018 році ціна 1 тони твердого палива — 2424,16 грн.,

1 балона газу — 242,42 грн.

За січень-березень 2018 року за цією пільгою звернулися 16 осіб, яким виплачено 33,1тис. грн.

Робота з внутрішньо переміщеними особами

Згідно з Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» відділ персоніфікованого обліку з жовтня 2014 року здійснює реєстрацію осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України і районів проведення антитерористичної операції.

Станом на 01.04.2018 на обліку в УПСЗН зареєстровано 18601 внутрішньо переміщена особа, з них 2049 дітей, 221 особа з інвалідністю, 12134 пенсіонера, 3503 осіб працездатного віку.

Згідно з ПКМУ № 505 від 01.10.2015 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» відділ персоніфікованого обліку здійснює прийом громадян з питання надання грошової допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, здійснює її призначення та виплату. Виплата даної допомоги здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.

За 1 квартал 2018 року ця допомога виплачена 1134 сім’ям на загальну суму 4 млн. 385,3 тис. грн. В середньому нарахування та виплата зазначеної допомоги проводиться 1000 сім’ям в місяць.

Відповідно до ПКМУ від 08.06.2016 № 365 постійно працює міська комісія з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, яку очолює заступник міського голови Головньов М.С. У 1 кварталі 2018 року відбулося 11 засідань комісії, на яких розглянуто 1644 заяви.

У січні 2018 року була проведена інвентаризація особових справ отримувачів соціальних виплат у кількості 2470 справ.

Соціальні гарантії за рахунок коштів місцевого бюджету

Щороку міська рада знаходить можливість надання додаткових до встановлених законодавством соціальних гарантій деяким категоріям населення. Відділ персоніфікованого обліку здійснює виплату пільг за рахунок коштів місцевого бюджету, а також координує роботу підприємств у цьому напрямку.

1) За січень-березень 2018 року 11 осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, які мають пічне опалення, забезпечені додатковою пільгою на придбання додатково 1 тонни твердого палива та 1 балону скрапленого газу на побутові потреби на загальну суму 23,6 тис. грн.

2) 45 осіб з інвалідністю по зору Лисичанської організації УТОС отримують пільгу на абонплату за користування стаціонарним телефоном. За січень-березень 2018 року дана пільга надана на суму 3,8 тис. грн.

3) Надаються пільги на оплату житлово-комунальних послуг 19 Почесним громадянам міста. За 1 квартал 2018 року сума наданих їм пільг склала 50,0 тис. грн.

4) Трьом сім’ям загиблих воїнів-інтернаціоналістів надається 50% знижка на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку за рахунок коштів міського бюджету. За 1 квартал 2018 року сума наданих їм пільг становила 6,4 тис. грн.

5) За січень-березень 2018 року за рахунок коштів місцевого бюджету 4 членам сімей загиблих учасників АТО надаються пільги на оплату житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку. Сума наданих за 1 квартал 2018 року пільг склала 4,4 тис. грн.

6) За рахунок коштів місцевого бюджету надаються пільги з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям громадян, які мають право на відповідні пільги. За січень-березень 2018 року сума наданих пільг склала 4,3 тис. грн.

7) За 1 квартал 2018 року за рахунок коштів місцевого бюджету відшкодовані витрати за пільговий проїзд залізничним транспортом на суму 14,1 тис. грн.

Спеціалістами відділу щомісячно проводиться звірка наданої ПАТ «Українська залізниця» інформації щодо пільгових пасажирів, яким оформлені квитки на проїзд у прямому та місцевому сполученні, витрати на перевезення яких відшкодовуються з місцевого бюджету, що в середньому складає 925 осіб на місяць.

Пільги, що надаються за рахунок коштів місцевого бюджету, фінансуються своєчасно та в повному обсязі.

Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів

З 01 січня 2017 року відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів, затвердженого ПКМУ від 28.12.2016 № 1045, УПСЗН здійснює облік студентів, які мають право на соціальні стипендії, та перераховує кошти з державного бюджету вищим навчальним закладам на виплату такої стипендії.

За січень-березень 2018 року на підставі списків студентів, яким призначена соціальна стипендія, 4 вищим навчальним закладам перераховані кошти державного бюджету в сумі 699,6 тис. грн.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Управлінню праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську в 2018 році відкрито 36 рахунків для перерахування бюджетних коштів на виплату всіх видів соціальної допомоги, надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, компенсацій за надані пільги, інших витрат.

За І квартал 2018 року для виконання 25-ти державних, 3-х обласних, 8-ми місцевих програм соціального захисту населення було перераховано 125 636,1 тис. грн., (що на 6 539,7 тис. грн. більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (119 096,4 тис. грн.)), а саме:

Найменування соціальних виплат

1 квартал 2017р.

1 квартал 2018р.

Місцевий бюджет

210,8

325,0

Грошова компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

125,9

148,0

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг та природного газу почесним громадянам м Лисичанська та сім’ям загиблих учасників бойових дій на території інших країн

52,9

60,7

Пільги на погашення витрат по абонплаті інвалідам по зору ГО м. Лисичанська ТППО УТОС і членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав

5,2

3,8

Одноразова матеріальна допомога жителям міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля

17,3

56,8

Допомога на поховання деяких категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету

9,5

13,5

Відшкодування вартості пільгового проїзду залізничним транспортом у прямому та місцевому сполученні окремих категорій громадян відповідно до законодавства

-

6,5

Надання пільг з оплати послуг зв’язку громадянам, які мають на це право відповідно до чинного законодавства

-

4,4

Компенсаційні виплати за пільговий проїзд на залізничному транспорті приміського та міжміського сполучення громадян, які мають на це право, відповідно до чинного законодавства

-

7,7

Додаткове забезпечення твердим паливом та скрапленим газом інвалідів війни та учасників бойових дій

-

23,6

Обласний бюджет

77,7

105,5

Компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автотранспорту та транспортне обслуговування

14,3

14,2

Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

61,5

86,9

Витрати на поховання учасників бойових дій, інвалідів війни

1,9

4,4

Державний бюджет

118 807,9

125 205,6

Допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасова державна допомога дітям, допомога по догляду за інвалідами I і II групи внаслідок психічного розладу

27 091,8

27 807,7

Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплата послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя

327,2

379,8

Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу

82 331,7

87 441,2

Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу

4 190,8

4 078,1

Одноразові виплати жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які постраждали від торгівлі

 

18,8

Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

414,1

393,7

Надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для відшкодування витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг

3 914,6

4 385,3

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

4,7

1,4

Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів

533,00

699,6

Всього

119 096,4

125 636,1

Протягом І кварталу 2018 року відділом бухгалтерського обліку та звітності:

— підготовлено 38 проектів кошторисів витрат, 62 проектів змін планових показників до кошторисів управління;

— зареєстровано в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську 77 бюджетних зобов’язань, 166 фінансових зобов’язань, сформовано 1021 платіжних доручень, складено 237 меморіальних ордерів, 259 карток касових, фактичних витрат та карток асигнувань;

— укладено і виконано 23 договори по апарату управління;

— проведена робота з відшкодування надміру сплачених допомог і компенсацій та адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послу, до бюджету повернуто 65,5 тис. грн.;

— надана бюджетна, фінансова, зведена звітність по всіх виплатах згідно порядку, встановленому законодавством. За обсягом наданої звітності серед 41 розпорядника бюджетних коштів та 18 одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську, УПСЗН займає третє місце після КУ «Територіальне медичне об’єднання м Лисичанськ» та відділу освіти Лисичанської міської ради;

— на електронному порталі Е-ДАТА розміщена бюджетна звітність за IV квартал 2017 року.

З 1 січня 2018 року відповідно до статті 20 Бюджетного кодексу України, рішенням Лисичанської міської ради від 28.12.2017 № 41/579 ″ Про міський бюджет на 2018 рік" запроваджено програмно-цільовий метод планування та виконання місцевого бюджету. З метою запровадження програмно-цільового методу в І кварталі 2018 року було сформовано та затверджено 11 паспортів бюджетних програм місцевого бюджету, які були розміщені сайті міської ради. Протягом І кварталу було внесено зміни до паспорту бюджетної програми по ТПКВКМБ 0810160.

В І кварталі 2018 року було здійснено підключення до системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство» по державному та місцевому бюджету. Протягом кварталу УПСЗН обмінювалось документами з Казначейством шляхом дистанційного обслуговування.

Крім того, у 2018 році УПСЗН була сформована та подана електронна річна звітність за 2017 рік по місцевому та державному бюджетах через систему АС «Є-звітність».

Відділ праці

Відповідно до делегованих повноважень в сфері соціального захисту та Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013 № 115 проведена повідомна реєстрація 9 колективних договорів між керівництвом підприємств, установ, організацій та професійними спілками (трудовими колективами) та 14 змін та доповнень до них.

Протягом звітного періоду систематично забезпечувалось здійснення моніторингу стану погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах міста. Стан своєчасної виплати та погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, у лютому поточного року, було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Лисичанської міської ради, за участю керівників підприємств-боржників міста різних форм економічної активності.

За останніми статистичними даними, станом на 01.03.2018 загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати становила 40797,7 тис. грн., в тому числі по підприємствах:

  • — економічно активним — 37853,6 тис. грн. або 92,8%;
  • — банкрутам — 1324,9 тис. грн. або 3,2%;
  • — економічно неактивним — 1619,2 тис. грн. або 4,0%.

Заборгованість із виплати заробітної пати в установах та організаціях, що фінансуються з місцевого бюджету, відсутня.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 р. № 185 протягом І кварталу 2018 року з Державного бюджету отримано та профінансовано матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, на суму 1,378 тис. грн.

З метою нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсії Управлінням Пенсійного фонду України в м. Лисичанську перевірено всього 1174 пенсійних справ за якими проведено призначення, перерахунок пенсій та 327 особових рахунків, за якими припинено виплату пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера або виїздом на інше місце проживання, або за якими здійснювалося утримання.

Забезпечена організація проведення засідань:

— міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, а також з питань реалізації заходів, спрямованих на легалізацію найманої праці, спільно з облдержадміністрацією та за участю керівників економічно-активних боржників із заробітної плати, підприємств комунальної власності;

— міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення, в ході якого розглянуто питання порядку денного відповідно до Плану роботи міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення на 2018 рік.

Відповідно до затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України Методики створення нових робочих місць та проведеного аналізу, протягом січня 2018 року чисельність прийнятих на роботу на створені нові робочі місця у суб’єктів господарської діяльності міста склала 53 особи, в тому числі: у юридичних осіб — 13, у фізичних — 40.

Згідно з вимогами Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 30.11.2011 р. № 1232, взято участь у роботі комісії із спеціального розслідування нещасного випадку, що стався на одному із підприємств міста.

Протягом 1 кварталу 2018 року, в межах компетенції та функціональних обов’язків, підготовлено 3 проекти рішень виконавчого комітету Лисичанської міської ради та 1 проект рішення сесії міської ради, розглянуто 5 письмових звернень громадян.

З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо стану виконання завдань покладених на Управління, реалізації законодавчих та нормативно-правових актів з питань соціального захисту населення підготовлено 12 інформаційних матеріалів для висвітлення в міських засобах масової інформації.

Відділ забезпечення діяльності управління

Основні напрямки роботи відділу: юридична підтримка діяльності управління, ведення особових справ повнолітніх недієздатних осіб, кадрова робота, організація роботи зі зверненнями громадян і надання соціальних послуг, адміністративне обслуговування діяльності управління з метою виконання ним основних напрямків роботи.

Документообіг управління за І квартал 2018 року склав 7963 документа (4617 — вхідних документів, 3346 — вихідних).

Документи, що надійшли до УПСЗН протягом вказаного періоду 2018 року, відпрацьовані без порушень термінів виконання.

До управління в І кварталі 2018 року надійшло 2 депутатських запити, 139 звернень громадян, 152 звернення на Урядову «гарячу лінію», 9 звернень на обласну «гарячу лінію». Звернення розглянуті об’єктивно та своєчасно, за результатами розгляду громадянам направлені письмові відповіді.

Проведений аналіз розгляду листів, заяв, скарг громадян. Основна тематика звернень стосувалась отримання матеріальної допомоги, надання житлових субсидій на відшкодування витрат за оплату житлово—комунальних послуг, призначення та виплати державної соціальної допомоги, соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.

До УПСЗН звернулись 4 заявника за матеріальною допомогою за рахунок коштів обласного бюджету. Спеціалістами відділу були сформовані пакети документів та передані до Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної адміністрації.

В І кварталі 2018 року було проведено 3 засідання комісії з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міст Лисичанська, Новодружеська, Привілля. За рішенням комісії 75 заявникам була призначена матеріальна допомога за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 56,8 тис. грн.

Крім того, відповідно до Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету, 27 заявникам виплачена допомога на поховання у сумі 13,5 тис. грн.

За І квартал 2018 року управлінням розміщено у регіональних ЗМІ 28 публікацій, з них 21 публікація на офіційному сайті Лисичанської міської ради, 7 — в газеті «Новый путь».

Складено звіт про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку (форма 1-ДФ) на отримувачів матеріальної допомоги.

Управління праці та соціального захисту населення визнано органом, на який покладено безпосереднє ведення справ щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена. В І кварталі була проведена робота щодо наповнення Централізованого банку даних проблем з інвалідністю інформацією про 118 повнолітніх недієздатних осіб, які перебувають на обліку в УПСЗН. В звітному періоді було проведене одне засідання міської ради опіки та піклування з питання встановлення опіки над однією недієздатною особою, підготовлені і подані до суду відповідні документи.

В І кварталі 2018 року УПСЗН прийняло участь у 20 судових засіданнях першої та апеляційної інстанцій.

Відділом проведений річний аналіз потреби населення у соціальних послугах, на підставі інформації, отриманої від структурних підрозділів Лисичанської міської ради, підприємств, установ та організацій, що надають соціальні послуги, відповідно до наказу Мінсоцполітики від 20.01.2014 р. № 28 «Про затвердження Порядку визначення потреб населення адміністративно — територіальної одиниці у соціальних послугах».

Складена зведена інформація про адміністративні послуги, які надавались управлінням праці та соціального захисту населення у січні — березні 2018 року.

Відділ автоматизованої обробки інформації

Відділ автоматизованої обробки інформації (далі АОІ) забезпечує працездатність комп’ютерної техніки і систем які здійснюють облік пільг та допомог, що виплачуються державою громадянам.

Відділ обслуговує 81 комп’ютер, 51 принтерів лазерних і матричних, 25 термінальних станцій, 3 сервери, мережеве обладнання.

Відділ супроводжує 3 основні програми, які розроблені за замовленням Мінсоцполітики: «Житлові субсидії», «ЄДАРП», «АСОПД», а також програми, необхідні для роботи відділів управління, а саме: «Гривня», «Мережа», «Медок», «Монітор», ЦБІ, «АСД», «Картка», Єдина інформаційна база даних внутрішньо переміщених осіб.

Програмний комплекс «Житлові субсидії» призначений для обліку громадян, які звернулися за призначенням житлової субсидії, призначення субсидій, обміну з підприємствами, які надають комунальні послуги населенню. У першому кварталі 2018 року управлінням здійснювався електронний обмін з 10 підприємствами міста, а саме: ЖЕК №№ 1, 3, 5, 6, 8, КП «Лисичанськтепломережа», ЛКСП «Лисичанськводоканал», Лисичанським РЕЗ, ЛУЭГХ, КАТП 032806. На виконання постанови КМУ від 21.10.1995 № 848 (із змінами) налагоджений електронний обмін інформацією з Державною фіскальною службою, управлінням Пенсійного фонду України, і, з’явилася можливість призначати житлову субсидію без довідки про доходи громадян.

Крім того, у зв’язку зі зміною низки норм та тарифів у січні — лютому 2018 року по ЛКСП «Водоканал», ТОВ «ЛЕО» були проведені масові перерахунки субсидій, що дозволило всім, хто користувався житловою субсидією, отримувати її з урахуванням змін, не звертаючись до УПСЗН. Був організований друк довідок після перерахунків (близько 40 000 довідок).

«ЄДАРП» — єдина державна автоматизована інформаційно-аналітична система обліку громадян, які мають право на пільги. В базі ведеться облік всіх громадян пільгових категорій. У І кварталі 2018 року обсяг бази складає 40,6 тис. чоловік. У даному програмному комплексі також налагоджено електронний обмін з підприємствами міста, що є однією з переваг.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1045 від 28.12.2016 року проводиться звірка поданих вищими навчальними закладами списків студентів, які мають право на отримання соціальних стипендій з відомостями про таких осіб, що містяться в базі «ЄДАРП».

«АСОПД» — автоматизована система обробки пенсійної документації. В базі ведеться облік одержувачів всіх видів державної соціальної допомоги. Також формуються виплатні документи для банківських установ та відділення Укрпошти.

Відділ автоматизованої обробки інформації проводить щоденні регламентні роботи, які дозволяють програмним комплексам працювати стабільно і без збоїв, а саме:

— щоденне адміністрування, обслуговування сервера та робочих станцій (конфігурування, резервне копіювання, актуалізація баз та ПТК, установка клієнтів);

— консультації та підтримка користувачів з прикладного, системного та спеціалізованого ПО;

— формування звітів по запитах структурних підрозділів управління, відділення ПФУ, Лисичанського територіального центру;

— синхронізація баз з даними Пенсійного фонду України;

— установка програмних розсилок, оновлення та інше.

Протягом І кварталу 2018 року було проведено низку заходів по налаштуванню комплексної системи захисту інформації управління.

Відділ державних соціальних інспекторів

Впродовж І кварталу 2018 року державними соціальними інспекторами було здійснено:

— 1040 перевірок достовірності зазначеної в заяві інформації про фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи;

— 86 вибіркових перевірок за якістю надання соціальних послуг фізичними особами, які отримують щомісячні компенсаційні виплати.

З метою обґрунтованості призначення державної соціальної допомоги та надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива станом на 01.04.2018 було здійснено 932 обстеження матеріально-побутових умов сім`ї.

З метою регулярного контролю за правильністю надання соціальної допомоги державними соціальними інспекторами здійснено 52 перевірки особових справ отримувачів соціальної допомоги, зокрема достовірності та повноти інформації про доходи отримувача соціальної допомоги. Внаслідок проведених перевірок встановлено, що не всі громадяни відповідально ставляться до заповнення документів при оформленні соціальної допомоги та не надають повну і достовірну інформацію щодо своїх доходів та майнового стану. Внаслідок зловживання з боку громадян сума незаконно одержаних бюджетних коштів за результатами перевірок державними соціальними інспекторами у І кварталі 2018 року склала 33,6 тис. грн.

Начальник управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради Олена Єздакова