Телефонує представник мобільного оператора? Що робити?

Безпека в Інтернеті
12.09.2025

Шахраї телефонують та представляються представниками служби підтримки мобільного оператора. Вони просять назвати одноразовий пароль, який надходить у SMS. Кажуть, що він нібито потрібен для виправлення помилки чи навіть оцінки послуги.

Навіщо це шахраям?

Отримавши цей код, вони входять у твій особистий кабінет у застосунку мобільного оператора. Потім можуть замовити послугу перевипуску SIM-картки, вкрасти твій номер і отримати доступ до всіх сервісів, що прив’язані до нього: банківських додатків, акаунтів у месенджерах чи соціальних мережах.

Як захиститися?

- Якщо отримав такий дзвінок, то відразу завершуй розмову.

- Нікому не повідомляй коди (одноразові паролі) мобільних операторів.

- Звернися до мобільного оператора із заявою про те, що дублікат твоєї SIM-картки може бути виданий лише за наявності паспорта.

Пам’ятай! Твій номер телефону – ключ до багатьох особистих даних.

Якщо телефонують і розповідають про наявність проблем зі зв’язком? Завершуй розмову та телефонуй на офіційну гарячу лінію свого мобільного оператора.

#ШахрайГудбай