Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 66 звернень громадян

Аналіз звернень громадян
06.04.2020

Протягом тижня, з 27 березня по 2 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 66 звернень громадян, із яких: 32 — письмові, 34 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло звернень не надходило.

Найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту водопровідних труб та каналізаційної системи, відновлення послуг електропостачання, ремонту покрівлі будинків, тощо.

Також продовжують надходити звернення громадян з питань соціального захисту: надання різних видів матеріальної та соціальної допомоги, забезпечення засобами реабілітації, виплати коштів на тверде пічне паливо та компенсацій за невикористану путівку на санаторно-курортне лікування тощо.

У зв’язку з введенням карантину, мешканці міста порушували питання про забезпечення засобами індивідуального захисту та медичними масками аптек м. Лисичанська та про проведення дезінфекції під’їздів будинків. Також надходили скарги про недотримання карантинного режиму магазинами.

Всі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.

Окрім того, на сайті Єдиної системи електронних петицій триває збір підписів громадян з актуальних для міста питань.

За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради