Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - нафта і дистиляти

Обґрунтування
03.11.2025

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області

(назва замовника)

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Бензин А-95 (Євро 5), талон; Дизельне паливо (Євро 5), талон згідно з кодом

за ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області. Юридична адреса: 93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менделєєва, 49.

Адреса для листування: 49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2.

ЄДРПОУ: 03364197.

Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Бензин А-95 (Євро 5), талон; Дизельне паливо (Євро 5), талон. Код за ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти.

Вид та номер закупівлі в ЕСЗ: запит ціни пропозиції, UA-2025-10-31-010825-a.

Технічні та якісні характеристики:

Якість Бензину А-95 повинна відповідати вимогам згідно ДСТУ 7687:2015 та/або EN 590, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатами відповідності та/або сертифікатом якості та/або паспортами якості.

Якість дизельного пального Євро5 повинна відповідати вимогам згідно ДСТУ 7688:2015 та/або EN 590, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатами відповідності та/або сертифікатом якості та/або паспортами якості.

Нафтопродукти, які виробляє/імпортує Учасник, є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля, та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля (довідка у довільній формі).

Талони повинні бути номіналом 1л, 5л, 10л, 15л, 20 літрів. Термін дії талонів повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.

Талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо).

Талони повинні розповсюджуватися по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном).

Учасник повинен бути емітентом талонів. У разі, якщо Учасник є партнером власника (емітента) товару (талонів на пальне), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції Учасником надається оригінал листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП, який за своїм змістом засвідчує право Учасника здійснювати реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.

Учасник повинен надати зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива.

Учасник повинен надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони.

Учасник повинен мати власний веб-сайт та на підтвердження зазначеної вимоги учасник надає довідку довільної форми з зазначенням сайту.

Учасник повинен забезпечити відпуск палива за допомогою талонів в розгалуженій мережі АЗС по всій території України, за виключенням тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник повинен надати не менше 3 АЗС в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій. Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами одного взірця.

Для підтвердження спроможності Учасника виконати умови Договору в якості Постачальника, надати скановану копію оригіналу сертифікату Учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO 29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO 29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT) не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 29001:2021 Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO 29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат повинен бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.

Місце поставки талонів. 49003, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2.

Учасник (переможець, постачальник) зобов’язаний надіслати сканкопії вищевказаних документів на протязі 1 (одного) дня з моменту визначення переможця торгів на електрону адресу Замовника: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до розрахунків планових потреб y матеріальних цінностях, наданих підвідомчими комунальними підприємствами.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару:

№ п/п

Найменування товару

Од. виміру

Кількість

1.

Бензин А-95 (талони)

літр

2 000

2.

Дизельне паливо (Євро 5, талони)

літр

3 000

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням інформації, отриманої з комерційних пропозицій потенційних постачальників, виробників конкретного товару, тощо. Очікувану ціну сформовано на основі розрахунків середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.

Очікувана вартість становить: 296 630 грн 00 коп. (двісті дев’яносто шість тисяч щістсот тридцять гривень 00 коп.).

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби на 2025 рік.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.