Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - засобу електронної підтримки РЕБ "Дзиґа" або еквіваленту

Обґрунтування
14.08.2025

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області

(назва замовника)

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Засіб електронної підтримки РЕБ "Дзиґа" або еквівалент.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області. Юридична адреса: 93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менделєєва, 49.

Адреса для листування: 49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2.

ЄДРПОУ: 03364197.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Засіб електронної підтримки РЕБ "Дзиґа" або еквівалент. Код за ДК 021:2015 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту.

Вид та номер закупівлі в ЕСЗ: відкриті торги з особливостями, UA-2025-08-12-010754-a.

Технічні та якісні характеристики:

Тактико-тактичні або інші характеристики

Показник

Назва параметра

Діапазон

1010-1800 МГц – 35 каналів

Діапазон

2995-4060 МГц – 55 каналів

Діапазон

4860-6060 МГц – 136 каналів

Час сканування всіх діапазонів:

~25 секунд.

Приймання відеосигналів.

наявний

Аналоговий відеосигнал (незакодований).

наявний

Аналоговий відеосигнал із закодованою інверсією.

наявний

Основний екран:

TFT 3.5 дюйма.

Додатковий екран:

OLED 1.3 дюйма.

Вбудовані змінні акумулятори

(2х21700 по 5000 мАг).

Зовнішнє живлення через

XT-60 (7-35 Вольт)

Type-C зарядка для акумуляторів

(мін. 5 Вольт, 1.5 А).

Відеовихід для підключення додаткового монітора.

наявний

Індикація стану батареї.

наявний

Вага:

550 - 600 г (з акумуляторами).

Комплект поставки до кожної одиниці товару

Антена на діапазон умовно 1.2 ГГц - 1шт.

наявний

Антена на діапазон умовно 3.3 ГГц - 1шт.

наявний

Антена на діапазон умовно 5.8 ГГц - 1шт.

наявний

Змінний акумулятори (21700, 5000 мАг) - 2шт.

наявний

Інструкція - 1шт.

наявний

Загальні вимоги:

1.Товар повинен бути новим, рік виготовлення: 2024-2025 рік, (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), з гарантійним терміном виробника та мати оригінальну упаковку без пошкоджень, що підтверджується Учасником окремим листом в довільній формі.

2. Учасник несе відповідальність за якість поставленого Товару.

3. Товар має бути укомплектований інструкцією по використанню та гарантійним талоном.

4. У разі пошкодження товару під час його транспортування учасник бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий. Відповідальність за доставку товару, а отже його цілісність несе учасник.

5. При отримання товару, у разі виявлення браку, замовник залишає за собою право повернути неякісний товар, натомість отримати якісну заміну.

6. При виявлені недоліків (дефектів) товару протягом гарантійного терміну, учасник повинен усунути недоліки (дефекти) товару або замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок.

7. Учасник, у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації; що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни.

8. Учасник, у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо гарантійного терміну експлуатації 12 місяців з моменту отримання товару замовником, в якій Учасник гарантує якість товару за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі.

10. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.

11. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця, а вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати витрати на доставку товару.

12. Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за власний рахунок.

13. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування його в період поставки.

14. Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».

15. Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».

У разі пропозиції еквівалентного товару, всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та учасник має надати таблицю з порівняльними характеристиками*, із зазначенням інформації про повне найменування товару, виробника запропонованого товару, країни походження, маркування товару, технічних та якісних характеристик запропонованого товару, тощо, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам до технічних характеристик, визначених у Додатку 3.

Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: закупівля здійснюється для задоволення потреби на 2025 рік у товарах, які необхідні для виконання робіт та надання практичної допомоги у будівництві, реконструкції, фортифікаційних споруд, рубежів оборони (взводних опорних пунктів) на території Донецької області на визначених військовими (державними) адміністраціями, військовим командуванням ділянках місцевості, обсяг закупівлі визначено відповідно до розрахунків планових потреб y матеріальних цінностях, наданих підвідомчими комунальними підприємствами.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару:

Засіб електронної підтримки РЕБ "Дзиґа" (або еквівалент) у кількості 11 шт.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням інформації, отриманої з комерційних пропозицій потенційних постачальників, виробників конкретного товару та на основі моніторингу ринку в мережі інтернет аналогічних товарів.

Очікувана вартість становить: 280 500 грн 00 коп. (двісті вісімдесят тисяч п’ятсот гривень 00 коп.).

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у 2025 році.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.