Інформація про звернення громадян, які надійшли у листопаді 2021 року

Аналіз звернень громадян
03.12.2021

Протягом листопада 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації надійшло 344 звернення громадян:

До вищих органів влади надійшло 9 звернень громадян з наступних питань:

З питань:

— житлово-комунального господарства зареєстровано 100 звернень, які стосувались:

— водопостачання та водовідведення — 49 звернень, які стосувались:

— теплопостачання — 18 звернень: щодо якості опалення з моменту подання теплоносія до будинків (кв. Центральний, 24; вул. Глінки, 16; вул. Московська, 167), оплата послуги та правомірність підвищення тарифу;

— соціального захисту населення — отримано 111 звернень, які стосувались надання всіх видів матеріальної та соціальної допомоги;

охорони здоров’я — 46 звернень щодо медичного обслуговування, забезпечення лікарськими препаратами, засобами реабілітації, вакцинації, внесення даних в електронний Реєстр охорони здоров’я, отримання сертифікату, оформлення групи інвалідності та ін.

Також надходили звернення з питань житлової політики (2), освіти та виховання (3), захисту прав споживачів (6), землекористування (5) тощо.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Протягом місяця позитивно вирішено 63 питання, наприклад:

По 101 питанню надані відповідні роз’яснення, решта знаходяться на розгляді.

Порушення терміну розгляду звернень відсутні.

Через Урядову «гарячу лінію» на адресу Лисичанської міської ВЦА надійшло 9 звернень громадян з проханням висловити подяку медичним працівникам інфекційного відділення № 1 (завідувач Маслова Л.О.), № 2 (завідувач Мальцева С.В.) та № 3 (завідувач Мірошник Т.М.), Лисичанської багатопрофільної лікарні за високий професіоналізм, уважне ставлення до пацієнтів, надання якісної медичної допомоги при лікуванні COVID-19 та заохотити їх матеріально.

Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Світлана Михайлів