Інформація про звернення громадян, які надійшли у квітні 2021 року

Аналіз звернень громадян
07.05.2021

 Протягом квітня до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 326 звернень громадян, що на 63 звернення менше, ніж у березні (389 звернень):

- 99 письмових (91 - поштою, 8 - електронною поштою),

- 213 дзвінків на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 14 звернень на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

З вищестоящих органів влади надійшло 10 звернень громадян з наступних питань:

Комунального господарства:

- капітальний ремонт покрівлі школи № 5;

- аварійний стан буд. № 54 по вул. Європейська (колективне звернення);

- ремонт дорожнього покриття по вул. Рокосовського та вул. Корольова (колективне звернення);

- демонтаж російськомовних табличок на площі Перемоги;

- скарга на контролера Водоканалу щодо поведінки під час опломбування лічильника;

- перерахунок оплати за електропостачання з урахуванням встановленого електричного опалення;

Соціального захисту населення:

- призначення допомоги багатодітній родині;

- якість та гарантії лікування зубів.

Різне – 2.

Надійшло 5 звернень зі скаргою на забруднення атмосфери навколо заводу «Залізобетонних виробів»: вітер розносить вапно, що негативно впливає на здоров’я мешканців. Лисичанською міською ВЦА направлені листи до Луганської обласної Прокуратури, Сєвєродонецького районного управління поліції та директору ТОВ «Лисичанський завод залізобетонних виробів».

З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 96 звернень, 61 з яких стосувались вуличного освітлення (в тому числі освітлення вулиць с. Лоскутівка, смт Мирна Долина), обрізки дерев, сортування, вивезення побутових відходів, відновлення асфальтового покриття та ремонту доріг, благоустрою територій, в т.ч. кладовища «Зелена Роща», проведення перезахоронення, ремонту внутрішньо будинкової системи водопостачання та водовідведення, ремонту покрівлі над квартирою, аварійних сходів до під’їзду будинку, транспортного обслуговування, законності підвищення тарифів на комунальні послуги та ін.

З питань ліквідації поривів водоводів, проведення ремонту трубопроводів, усунення заторів у каналізаційних колодязях на прибудинкових територіях, відключення водопостачання 07.04.2021 року, відновлення водопостачання в смт Мирна Долина, оплати послуги, скасування заборгованості, забезпечення якісною водою, регулювання тиску в системі водопостачання, планування ґрунту після проведення ремонтних робіт та вивезення сміття після прибирання території, надійшло 96 звернень громадян.

9 мешканців міста звернулись зі скаргами на припинення теплопостачання у житлових будинках, закладах освіти з 31.03.2021 року та з проханнями про проведення перерахунку оплати за послугу.

З питань соціального захисту було подано 68 заяв, з котрих 60 стосувались виплати житлових субсидій за лютий, березень та квітень 2021 року, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим та багатодітним родинам, надання матеріальної допомоги на лікування, гуманітарної допомоги продуктами харчування, державної допомоги ВПО, до 5 Травня, та інших видів соціальних виплат, призначення допомоги при народженні дитини, по догляду за дитиною до 6 років, по втраті годувальника, призначення соціального працівника та ін.

З питань охорони здоров’я надійшло 23 заяви, які стосувались якості медичного обслуговування сімейним лікарем, безкоштовного лікування, госпіталізації, забезпечення підгузками інваліда І групи, безоплатного зубопротезування «Почесному донору України», організації окремого входу до кабінету по здачі аналізів хворими на COVID-19, подяка мед. персоналу терапевтичного відділу № 2 за професіоналізм та ін.

7 звернень з питань освіти та виховання: дистанційне навчання, оплата за відвідування дошкільного навчального закладу, працевлаштування співробітників ДНЗ «Росинка» на час проведення ремонту, виконання батьківських обов’язків.

13 звернень отримано з питань паспортизації та реєстрації, декомунізації, землеустрою, благоустрою території після пожежі.

З питань діяльності органів місцевої влади – 10 звернень: недопущення припинення надання послуги водопостачання з 07.04.2021, побудови сміттєспалювального заводу на території м. Лисичанська, щодо екологічної ситуації, яка склалась навколо заводу залізобетонних виробів, обслуговування громадян в ЦНАП не тільки за попереднім записом.

Інші – 4.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

У квітні позитивно вирішено 100 питань, по 151 надані відповідні роз’яснення, 6 направлено за належністю, решта знаходяться на розгляді.

Порушення термінів розгляду звернень відсутні.

Відділ по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА