З 20 по 26 березня до Лисичанської міської ради надійшло 37 звернень громадян, з яких 7 — письмових, 30 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.
Зазначимо, що у зв’язку з введенням карантину та скасуванням особистих прийомів громадян значно зменшилась кількість звернень.
На сьогоднішній день найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання житлово-комунального господарства, водопостачання та водовідведення, а також соціального захисту населення.
Протягом минулого тижня тематика усних та письмових звернень порушувала питання надання матеріальної допомоги, відновлення виплат соціальної допомоги по догляду за особами похилого віку та особами з інвалідністю, правомірність дій керівництва підприємства, що запропонувало на час дії карантину написати заяви на відпустки без збереження заробітної плати.
Окрім того, надійшли звернення від городян щодо питань торгівлі, а саме: підвищення цін на продукти харчування в магазинах, забезпечення засобами індивідуального захисту та медичними масками аптек міста.
Всі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.
Окрім того, на сайті Єдиної системи електронних петицій триває збір підписів громадян з актуальних для міста питань.
За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради