Питання контролю ситуації на лінії розмежування обговорили в облдержадміністрації

Луганська ОДА інформує
19.12.2017

Заступник голови Луганської облдержадміністрації Юрій Клименко зустрівся з керівником Сєвєродонецької філії Луганського регіонального офісу СММ ОБСЄ Томасом Севеном.

У зустрічі, яка відбулася в облдержадміністрації, також взяли участь командир групи цивільно-військового співробітництва ОТУ «Луганськ» Валерій Басалига та заступник директора Департаменту — начальник управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності ОДА Ольга Рибалко.

Юрій Клименко висловив занепокоєння з приводу можливої ескалації конфлікту через вихід представників російської сторони зі Спільного центру з координації та контролю (СЦКК).

Зокрема, з 18 грудня представники російської сторони СЦКК припинять свою діяльність, що може заблокувати багато важливих для Луганської та Донецької областей питань. Наприклад, призупинення робіт з відновлення об’єктів життєдіяльності, яких тільки на території Луганської області більше двадцяти.

Томас Севен зазначив, що найближчим часом будуть надані рекомендації по взаємодії з головного офісу ОБСЄ у Відні.

Крім того, присутні обговорили питання можливого відкриття КПВВ «Золоте» у зв’язку зі збільшенням навантаження на КПВВ «Станиця Луганська» (9000 осіб на добу). Юрій Клименко зазначив, що у ніч з 15 на 16 грудня на вищезазначеному пункті перетину лінії розмежування 550 осіб були вимушені залишитися на ночівлю. Такої ситуації можна було б уникнути у разі відкриття пункту пропуску «Золоте».

Томас Севен сказав, що на першочерговому контролі у нього кілька питань, а саме: безпека спостерігачів СММ ОБСЄ та створення безпечних умов для проведення ремонтних робіт на об’єктах забезпечення життєдіяльності громадянського населення.

Наприкінці зустрічі Юрій Клименко підкреслив, що облдержадміністрація цінує підтримку СММ ОБСЄ, подякував за співпрацю та привітав з прийдешніми святами.

Луганська обласна державна адміністрація