Оновлено договір про подання заяв-розрахунків

З 01.10.2018 діє постанова правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12, яка затвердила Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (далі — Порядок № 12), та відповідно до якої у страхувальника з’явилась можливість надсилати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням електронного підпису/печатки до Фонду соціального страхування України.

Для подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням електронного підпису/печатки до Фонду соціального страхування України страхувальник повинен укласти договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України з відділенням робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком № 12.

Наказом виконавчої дирекції Фонду від 26.08.2020 № 415-од зазначений примірний договір щодо подання електронних документів було затверджено у новій редакції. Внесені зміни приводять договір у відповідність до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155.

Подання електронних документів відповідно до Порядку № 12 надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Договори про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України, укладені в попередні періоди, є чинними і не потребують переоформлення.

Інформацію з питання укладання договору з Лисичанським міським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про подання електронних документів можна отримати за телефоном: (06451) 7-09-90.

За інформацією Лисичанського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області