Коло послуг поширюється

Для платників податків
30.07.2013

«Сервісне обслуговування суб’єктів бізнесу є пріоритетним завданням у роботі ДПІ у м. Лисичанську. Про необхідність функціонування такого сервісу свідчить постійне зростання кількості наданих у Центрі обслуговування адміністративних, консультаційних, інформаційних та інших послуг, необхідних для ведення бізнесу», — про це розповіла Світлана Володимирівна Віблая, начальник відділу IT та обліку платників.

З початку 2013 року 62% всіх наданих у Центрі обслуговування платників податків м. Лисичанська послуг, стосувались податкової звітності. Видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів складає — 38% та 10% послуг стосувались роз’яснень щодо сплати податку на прибуток, ПДВ, оподаткування фізосіб.

Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, з початку 2013 року, в сервісному центрі видано 1954 реєстраційних номера облікової картки платника податків, прийнято 648 — Форми 1-ДР, 976 — заяв Форми 5-ДР, видано 2781 довідку про доходи та 340 довідок про види діяльності. Тільки за півроку у Центрі обслуговування платників податків м. Лисичанська видано 200 свідоцтв єдиного податку та зареєстровано 240 книг обліку доходів та витрат. Загалом перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним наказом міністерства.

«Залишається незмінним наше розуміння суті податкового сервісу: мінімізація документообігу; простота та зручність процедур реєстрації, сплати податків, які дають змогу обслуговувати платників дистанційно; зменшення часу на адміністрування платежів та інші формальності», — відзначила Світлана Віблая.

Інформаційно-комунікаційний сектор ДПІ у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області