Прийди до Ощадбанку і отримай свою картку!

24.11.2015

Нова філософія

«Філософія, яку ми презентували рік тому, полягала у двох простих істинах: мій банк, моя країна. Її основою є Маніфест співробітників Ощадбанку. Він починається з таких слів: «Моя країна змінюється і мені не байдуже, адже я хочу в ній жити». Для нас це основа нашого прагнення змінюватись та ініціювати зміни. За рік ми значним чином змінилися і сьогодні робимо ще один крок вперед — додаємо до нашого гасла: «моя картка», — розповідає Андрій Пишний.

5 листопада в Ощадбанку стартувала національна кампанія «Отримай свою картку». Напередодні голова правління Ощадбанку Андрій Пишний презентував журналістам філософію і функціонал нової лінійки карткових продуктів банку. Відтепер у кожному відділенні Ощадбанку на клієнтів чекає ціла лінійка нових карток — унікальних і за формою, і за змістом. Моя картка змінює країну. Ця картка для тих, хто шанує традиції і вірить у майбутнє країни. «Моя картка» — це безкоштовна й миттєва «точка входу» в Ощадбанк. Вона доступна всім клієнтам.

Сучасний функціонал

У першу чергу її зручність відчують люди, які звертаються до банку для відкриття карткового рахунку, — підприємці, платники комунальних послуг, одержувачі й відправники грошових переказів тощо. Картка повнофункціональна. Клієнти отримують доступ до багатьох сучасних банківських послуг: безкоштовного зарахування коштів, внесення комунальних платежів без черг, каналів дистанційного обслуговування WEB- mobile-банкінгу «Ощад24/7», кредитної лінії, сервісу «Мобільні заощадження», що передбачає отримання 9 % у гривні на залишок коштів на рахунку, інструмента електронної ідентифікацій OschadBankID для отримання адміністративних послуг.

Яскравий дизайн

Основною графічною темою всієї лінійки карток, яка складається з 37 варіантів для кожної клієнтської групи, є візерунки розкладені через призму калейдоскопа — символу багатогранності й нескінченної різноманітності. Обрали цю філософію, бо вона світла, позитивна та життєстверджуюча. А цього, на нашу думку, найбільше бракує зараз. «Життя — це калейдоскоп. Калейдоскоп емоцій та ситуацій, які виникають кожного разу в новій послідовності та в новому контексті, з новою якістю, щільністю і силою. Саме тому основою візуального рішення нашого нового карткового продукту є ідея калейдоскопа як моделі й формули життя. „Моя картка“ для нас не просто виріб з пластику. Це ключ до якісно нової комунікації з клієнтом. Змінюється країна. Змінюємось ми. Кожна операція, здійснена цією карткою, — внесок у розвиток нової країни. Ми плануємо рухатись далі — разом з мільйонами українців, разом з державним банком № 1. Щиро сподіваюсь, що „Моя картка“ сподобається своєю функціональністю і зручністю. Зрештою, своїм оригінальним дизайном. Це красиво, сучасно й просто водночас», — зазначив на презентації «Моєї картки» голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

Лідерські позиції

Ощадбанк є лідером ринку платіжних карток та еквайрингу. Банк демонструє найвищу серед українських банків динаміку приросту активних платіжних карток та платіжних терміналів у торгівельно-сервісних мережах. Це означає, що клієнти активно користуються картками банку. Їх кількість з початку року збільшилась на 698,8 тисяч і становить 3 млн. 977 тис. 236 шт. — за цим показником банк вийшов на 2 місце в Україні. Серед користувачів карток Ощадбанку співробітники більше 28 000 підприємств різних форм власності, близько 2 200 000 пенсіонерів, понад 100 000 громадян, які виїхали з зони АТО. Нещодавно партнерами за зарплатними проектами Ощадбанку стали Національний банк України, нова патрульна служба, Укрзалізниця. Загалом зарплатні картки Ощадбанку мають понад 1,7 млн. клієнтів. Дистанційними каналами обслуговування — WEB- і Mobile-банкінгом «Ощад 24/7» — користуються більше 500 000 клієнтів.

Ощадбанк вийшов на 2 місце з розвитку торгового еквайрингу, всього за чотири роки здолавши шлях у лідери із 32-го місця.

Банк змінюється та ініціює зміни

Переконливим доказом лідерства є інноваційні проекти банку, реалізовані у 2015 році, а саме: спільний проект з компанією MasterCard з запровадженням швидкої оплати киянами проїзду безконтактними банківськими картками безпосередньо на турнікетах станцій у київському метрополітені, фунікулері та швидкісному трамваї. Крім цього, Ощадбанк продовжує еквайрингове обслуговування всіх закладів мережі МакДональдз в Україні, де впроваджено сучасну систему безконтактних розрахунків Visa PayWave та MasterCard PayPass за допомогою терміналів банку. На сьогодні встановлено вже 695 таких терміналів по всій Україні. Термінальне обладнання банку встановлене також на перших в Україні касах самообслуговування в мережі супермаркетів «Велика Кишеня».

Картка містянина

Крок з Ощадбанком до електронного врядування — це муніципальні картки. Крокуємо разом із Києвом, Львовом, Чернівцями та запрошуємо всіх охочих і готових не лише прогресивно мислити, але й діяти. Муніципальні картки — картка киянина, львів’янина та чернівчанина — це банківський інструмент і ID-картка, яка засвідчує особу та є «ключем» до адміністративних сервісів сучасного міста, країни, до соціальних програм та пільг.

OschadBankID

Рішенням національного рівня стає OschadBankID — засіб ідентифікації та верифікації користувача банківської картки державними органами, що відкриває йому можливість отримувати адміністративні послуги on-line, використовувати електронний цифровий підпис для оформлення дозвільних документів, у тому числі на відкриття та ведення власного бізнесу. Це покращить інвестиційний клімат у країні та мінімізує корупційну складову в спілкуванні громадян та бізнесу з державними органами.

Завітайте до будь-якого відділення Ощадного банку, та станьте разом із нами учасником змін. Отримайте свою — Мою Картку!

Прес-служба Ощадбанку