Лисичанські податківці завжди готові до діалогу

«Бізнес і податківці повинні рухатися пліч о пліч у напрямку зміцнення добробуту країни.

Діяльність суб’єктів господарювання значною мірою залежить від зваженої податкової політики, порозуміння та якісного обслуговування, а економіка країни та добробут її громадян напряму визначаються діяльністю та сумлінністю бізнесу»,- про це повідомив Богдан Михайлович Хома — заступник начальника податкової інспекції у м. Лисичанську.

ДПІ у м. Лисичанську проводить низку заходів для налагодження партнерських стосунків з бізнес — структурами регіону і одним із них є організація роботи зі зверненнями громадян і упередженню фактів порушення законодавства, захисту прав і законних інтересів громадян, беззаперечному виконанню вимог ст.40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян».

За січень-жовтень 2012 року до ДПІ у м. Лисичанську надійшло 11 звернень, в тому числі 9 заяв та 2 скарги. З них 7 звернень надано громадянами безпосередньо, 1 — від представників громадської організації, 1 звернення від Виконавчого комітету Лисичанської міської ради (повторних звернень не надходило).

Письмові звернення стосувались питань, пов’язаних з оподаткуванням доходів підприємницької діяльності (7 звернень), щодо отримання доходів від здачі в оренду житла (1 звернення), оподаткуванням у сфері ЗЕД (1 звернення), скарга на дії працівника ДПІ (2 звернення). Одне зі звернень було анонімним. На всі питання були надані детальні роз’яснення.

З початку року до ДПІ у м. Лисичанську надійшло 2 скарги на неправомірні дії працівника ДПІ (з точки зору заявника). Скарги розглянуті та надано відповіді без порушення терміну.

Посадовими особами ДПІ у м. Лисичанську, у «Приймальні громадян», відповідно затвердженого графіку, проводиться особистий прийом громадян та виїзні особисті прийоми громадян керівництвом ДПС у Луганській області.

Щоквартально у засобах масової інформації розміщується інформація щодо особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС.

«Фахівці сектору взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю і забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян роблять все можливе, щоб укріпити серед платників податкову культуру, яка у свою чергу формує податкову поведінку.

Податківці зацікавлені в зростанні довіри до податкової як до сервісної служби зокрема, та як до державної установи в цілому», — зазначив Богдан Хома.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ в м. Лисичанську ДПС в Луганській області