Основні положення нового Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

   Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440.

 

   Змінено структуру кодів ознаки неприбутковості. Ознака неприбутковості організації присвоюється за окремими групами підприємств, установ та організацій відповідно до п.п.133.4.6 Податкового кодексу України. Присвоєння неприбутковій організації ознаки неприбутковості здійснюється органами державної фіскальної служби за основним місцем обліку такої організації.

   Визначено порядок подання документів для включення до Реєстру. Неприбуткова організація подає до органів державної фіскальної служби: реєстраційну заяву за формою 1-РН; копії установчих документів неприбуткової організації; для житлово-будівельних кооперативів – також  копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним кооперативом.

   Подані документи розглядаються протягом 14 календарних днів з дня їх отримання. За результатами такого розгляду органами ДФС приймається рішення про: включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру; виключення неприбуткової організації з Реєстру; зміну ознаки неприбутковості.

   У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів до органів державної фіскальної служби подається реєстраційна заява з позначкою «зміни» з наданням копій документів.

   Більш детально з цим роз’ясненням можна ознайомитись у листі ДФС України від 25.08.2016 №28602/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440».