У Лисичанську презентували DEMO версію з вдосконалення процесу надання послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування

Події
27.03.2017

В рамках процесу децентралізації, вдосконалення системи надання адміністративних послуг є важливим завданням для міста.

Лисичанська міська рада постійно проводить на території міста цілеспрямовану роботу щодо організації та забезпеченню доступних та зручних умов для громадян в отриманні ними своєчасних та якісних адміністративних послуг, активно співпрацює з міжнародними партерами для впровадження новітніх технологій у відповідні процеси роботи виконавчих органів, в тому числі за рахунок залучених позабюджетних коштів.

Минулої суботи, 25 березня, в Лисичанському ЦНАПі була презентована DEMO версія з вдосконалення процесу надання послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування. Ця подія стала завершенням першого етапу робіт в рамках підписаної грантової угоди між проектом «Українська ініціатива з підвищення впевненості» (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та Лисичанською міською радою. У заході взяли участь заступник голови Луганської обласної державної адміністрації з питань соціальної та гуманітарної сфери Ольга Лішик, Лисичанський міський голова Сергій Шилін та перший заступник міського голови Андрій Шальнєв, представники Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму Луганської ОДА, представники та експерти проекту UCBI, менеджери та інженери компанії-розробника програмного забезпечення «Реноме-смарт», представники ЗМІ та громадськості.

Заходу передувала тривала кропітка робота по аналізу та розробці механізмів вдосконалення процесів по наданню населенню послуг, пов’язаних з реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання/перебування, розробка програмного продукту, який дозволив сформувати реєстр територіальної громади та автоматизувати процес реєстрації, надання довідок, обмін даними між органами влади тощо. Також програма допомагає аналізувати повний процес проходження клієнтом процедури, витрати часу і головне, все робиться тепер в електронному варіанті і не потребує друку великої кількості документів.

Завдяки новій програмі час надання відповідної послуги набагато скоротився і в середньому займає 10 хвилин.

Робота триває, попереду реалізація другого етапу співпраці, яка полягає в налагодженні процесів, їх спрощенні, вдосконаленні. Сподіваємося, що громадяни швидко відчують та оцінять позитивні зміни.