Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства
Начальник управління: Сахань Віталій Геннадійович
Робочий телефон:
Телефон/факс:
До складу управління входять:
Місце знаходження управління: 93100, Луганська область, м.Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва (Леніна), 49.
E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Функції і відповідальність управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства (УЖКГ) згідно з Положенням про управління, яке затверджено рішенням Лисичанської міської ради від 24.11.2016 № 18/286.
Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства відповідно до покладених на нього обов’язків:
- бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку міста та місцевого бюджету.
- організовує виконання рішень міської ради і його виконавчого комітету з питань житлово-комунального господарства.
- у сфері реалізації заходів розвитку міського автомобільного транспорту загального користування організовує залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій до участі в обслуговуванні населення засобами автомобільного транспорту загального користування.
Готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:
— удосконалення структури управління та розвитку житлово-комунального господарства міста;
— фінансування капітального ремонту та реконструкції житлових будинків, міських програм розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою міста;
— доцільності передачі в управління, оренду або концесію цілісних майнових комплексів житлово-комунального господарства, які задовольняють потреби у житлово-комунальних послугах мешканців міста та мають важливе соціальне значення;
— передачі в оренду (окрім цілісних майнових комплексів, його структурних підрозділів) окреме індивідуально-визначене майно за згодою і в порядку, визначеному управлінням власності Лисичанської міської ради;
— забезпечення згідно із законодавством реформування житлово-комунального господарства міста на засадах прозорості та гласності;
— приймання участі у реалізації державної політики з питань охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів, запобігання підтопленню міста, ліквідації його наслідків;
— подання організаційно-методичної допомоги будинковим, квартальним і вуличним комітетам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків з питань утримання і збереження житлового фонду, реалізації заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою житлових будинків і прибудинкових територій;
-надання необхідної організаційної та правової допомоги органам самоорганізації населення передбаченої чинним законодавством та «Положенням про порядок здійснення легалізації органів самоорганізації населення у місті Лисичанську», затвердженого рішенням міської ради від 25.10.2012 року № 38/677;
— інформування населення через засоби масової інформації про програми розвитку житлово-комунального господарства міста, організовує їх громадське обговорення;
— організації конкурсу на визначення виконавців з надання житлово-комунальних послуг, за результатами якого укладає відповідні угоди з переможцями;
— здійснення обстеження відомчого житлового фонду та надає пропозиції щодо його прийняття у комунальну власність територіальної громади;
— виконання функції замовника з проектування, реконструкції, капітального ремонту та капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства міста і капітального ремонту житлового фонду;
— здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання своїх завдань, у порядку, встановленому законодавством;
— проведення аналізу фінансового стану підприємств, які підвідомчі управлінню шляхом здійснення перевірок;
— організації контролю за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також об’єктів галузі в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;
— здійснення відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства;
— організації обстеження житлових приміщень з метою визначення відповідності їх технічним і санітарним нормам;
— проведення моніторингу стану реалізації державних, галузевих та місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства міста;
— проведення організаційної та методичної роботи, спрямованої на реалізацію державної політики у сфері охорони праці та соціального захисту працівників житлово-комунального господарства підприємств, підвідомчих управлінню;
— здійснення контролю за діяльністю підприємств, підвідомчих управлінню відносно цільового використання бюджетних призначень, своєчасного і якісного виконання робіт згідно укладених договорів, за результатами вживає відповідних заходів реагування, спрямованих на поліпшення якості виконаних робіт підприємствами та їх своєчасністю, аналізує ефективне використання наявних ресурсів;
— підготовки пропозицій щодо визначення умов укладення (розірвання) контрактів з керівниками житлово-комунальних підприємств, які належать до сфери діяльності управління, а також погоджує призначення на посаду і звільнення з посади керівників цих підприємств;
— вживання заходів до поліпшення роботи підприємств комунальної енергетики з енергозбереження та оснащення об’єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання енергії;
— розгляду в установленому порядку у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян та вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;
— здавання періодичної звітності з використання бюджетних асигнувань;
— аналізу виробничо-господарської діяльності підвідомчих підприємств;
— проведення розрахунку лімітів на тепло-, газо-, водопостачання, електроенергію, а також на споживання твердого палива для бюджетних установ міської ради;
— виконання щомісячного аналізу фактичного споживання енергоносіїв бюджетними установами міста згідно розрахунковому споживанню;
— підготовки проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до його компетенції;
— здійснення збору доказів та подання до суду заяв про визнання спадщини відумерлою;
— приймання участі у складанні заходів з підготовки підвідомчих підприємств, об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період та здійснює контроль за їх виконанням;
— здійснення контролю за проходженням опалювального сезону в частині безперебійного енергопостачання та ліквідації аварійних ситуацій;
— узгодження та видавання технічних умов з тепло-, водопостачання, водовідведення та здійснює контроль за їх виконанням;
— узгодження та контроль за формуванням тарифів на житлово-комунальні послуги;
— здійснення перевірки наявності та стану основних засобів на підвідомчих Управлінню підприємствах; разом з управлінням власності міської ради;
— здійснення контролю за станом експлуатації та утримання обладнання, інженерних мереж, засобів обліку та регулювання споживання енергоносіїв в бюджетних установах, а також підприємствах міста незалежно від форми власності, які надають комунальні послуги;
— здійснення контролю за роботами, пов’язаними з впровадженням передових технологій та правильністю застосування нормативно-правових актів в житлово-комунальному господарстві міста;
— здійснення контролю за дотриманням діючих норм та правил з обліку енергоносіїв, пожежної безпеки та експлуатації інженерних мереж (тепло-, газо-, електро-, водопостачання та водовідведення) підприємствами, установами та організаціями міста незалежно від форми власності, які здійснюють виробничу діяльність в приміщеннях бюджетних організацій або які є субспоживачами з енергозабезпечення;
— внесення пропозицій при формуванні місцевого бюджету;
— виконання інших функцій, передбачених законодавством.