Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства

Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства

Начальник управління: Сахань Віталій Геннадійович

Робочий телефон: (06451) 7-36-43.

Телефон/факс: (06451) 7-35-72.

До складу управління входять:

  • — відділ комунальної енергетики (телефон; (06451) 7-35-13;
  • — житловий відділ (телефон: (06451) 4-69-38;
  • — комунальний відділ (телефон: (06451) 7-36-12;
  • — відділ планування та економічного аналізу (телефон: (06451) 7-33-07);
  • — відділ бухгалтерського обліку (телефон: (06451) 7-36-91.

Місце знаходження управління: 93100, Луганська область, м.Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва (Леніна), 49.

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  

Функції і відповідальність управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства (УЖКГ) згідно з Положенням про управління, яке затверджено рішенням Лисичанської міської ради від 24.11.2016 № 18/286.

Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства відповідно до покладених на нього обов’язків:

- бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку міста та місцевого бюджету.

- організовує виконання рішень міської ради і його виконавчого комітету з питань житлово-комунального господарства.

- у сфері реалізації заходів розвитку міського автомобільного транспорту загального користування організовує залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій до участі в обслуговуванні населення засобами автомобільного транспорту загального користування.

Готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо:

— удосконалення структури управління та розвитку житлово-комунального господарства міста;

— фінансування капітального ремонту та реконструкції житлових будинків, міських програм розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою міста;

— доцільності передачі в управління, оренду або концесію цілісних майнових комплексів житлово-комунального господарства, які задовольняють потреби у житлово-комунальних послугах мешканців міста та мають важливе соціальне значення;

— передачі в оренду (окрім цілісних майнових комплексів, його структурних підрозділів) окреме індивідуально-визначене майно за згодою і в порядку, визначеному управлінням власності Лисичанської міської ради;

— забезпечення згідно із законодавством реформування житлово-комунального господарства міста на засадах прозорості та гласності;

— приймання участі у реалізації державної політики з питань охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів, запобігання підтопленню міста, ліквідації його наслідків;

— подання організаційно-методичної допомоги будинковим, квартальним і вуличним комітетам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків з питань утримання і збереження житлового фонду, реалізації заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою житлових будинків і прибудинкових територій;

-надання необхідної організаційної та правової допомоги органам самоорганізації населення передбаченої чинним законодавством та «Положенням про порядок здійснення легалізації органів самоорганізації населення у місті Лисичанську», затвердженого рішенням міської ради від 25.10.2012 року № 38/677;

— інформування населення через засоби масової інформації про програми розвитку житлово-комунального господарства міста, організовує їх громадське обговорення;

— організації конкурсу на визначення виконавців з надання житлово-комунальних послуг, за результатами якого укладає відповідні угоди з переможцями;

— здійснення обстеження відомчого житлового фонду та надає пропозиції щодо його прийняття у комунальну власність територіальної громади;

— виконання функції замовника з проектування, реконструкції, капітального ремонту та капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства міста і капітального ремонту житлового фонду;

— здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання своїх завдань, у порядку, встановленому законодавством;

— проведення аналізу фінансового стану підприємств, які підвідомчі управлінню шляхом здійснення перевірок;

— організації контролю за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також об’єктів галузі в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

— здійснення відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства;

— організації обстеження житлових приміщень з метою визначення відповідності їх технічним і санітарним нормам;

— проведення моніторингу стану реалізації державних, галузевих та місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства міста;

— проведення організаційної та методичної роботи, спрямованої на реалізацію державної політики у сфері охорони праці та соціального захисту працівників житлово-комунального господарства підприємств, підвідомчих управлінню;

— здійснення контролю за діяльністю підприємств, підвідомчих управлінню відносно цільового використання бюджетних призначень, своєчасного і якісного виконання робіт згідно укладених договорів, за результатами вживає відповідних заходів реагування, спрямованих на поліпшення якості виконаних робіт підприємствами та їх своєчасністю, аналізує ефективне використання наявних ресурсів;

— підготовки пропозицій щодо визначення умов укладення (розірвання) контрактів з керівниками житлово-комунальних підприємств, які належать до сфери діяльності управління, а також погоджує призначення на посаду і звільнення з посади керівників цих підприємств;

— вживання заходів до поліпшення роботи підприємств комунальної енергетики з енергозбереження та оснащення об’єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання енергії;

— розгляду в установленому порядку у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян та вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;

— здавання періодичної звітності з використання бюджетних асигнувань;

— аналізу виробничо-господарської діяльності підвідомчих підприємств;

— проведення розрахунку лімітів на тепло-, газо-, водопостачання, електроенергію, а також на споживання твердого палива для бюджетних установ міської ради;

— виконання щомісячного аналізу фактичного споживання енергоносіїв бюджетними установами міста згідно розрахунковому споживанню;

— підготовки проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до його компетенції;

— здійснення збору доказів та подання до суду заяв про визнання спадщини відумерлою;

— приймання участі у складанні заходів з підготовки підвідомчих підприємств, об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період та здійснює контроль за їх виконанням;

— здійснення контролю за проходженням опалювального сезону в частині безперебійного енергопостачання та ліквідації аварійних ситуацій;

— узгодження та видавання технічних умов з тепло-, водопостачання, водовідведення та здійснює контроль за їх виконанням;

— узгодження та контроль за формуванням тарифів на житлово-комунальні послуги;

— здійснення перевірки наявності та стану основних засобів на підвідомчих Управлінню підприємствах; разом з управлінням власності міської ради;

— здійснення контролю за станом експлуатації та утримання обладнання, інженерних мереж, засобів обліку та регулювання споживання енергоносіїв в бюджетних установах, а також підприємствах міста незалежно від форми власності, які надають комунальні послуги;

— здійснення контролю за роботами, пов’язаними з впровадженням передових технологій та правильністю застосування нормативно-правових актів в житлово-комунальному господарстві міста;

— здійснення контролю за дотриманням діючих норм та правил з обліку енергоносіїв, пожежної безпеки та експлуатації інженерних мереж (тепло-, газо-, електро-, водопостачання та водовідведення) підприємствами, установами та організаціями міста незалежно від форми власності, які здійснюють виробничу діяльність в приміщеннях бюджетних організацій або які є субспоживачами з енергозабезпечення;

— внесення пропозицій при формуванні місцевого бюджету;

— виконання інших функцій, передбачених законодавством.

Вложения:
Скачать этот файл (2016_FZ_UGKH_za_rik.rar)2016р. - Фінансова бюджента звітність за рік[ ]
Скачать этот файл (2016_PUD_UGKH_za_rik.xls)2016р. - Перелік укладених договорів за рік[ ]
Скачать этот файл (2016_RPZ_UGKH.rar)2016р. - Річний план закупівель з додатками[ ]
Скачать этот файл (2017_FZ_UGKH_IIIkv.xls)2017р. - Фінансова бюджетна звітність ІІІ кв[ ]
Скачать этот файл (2017_FZ_UGKH_IIkv.xls)2017р. - Фінансова бюджетна звітність ІІ кв[ ]
Скачать этот файл (2017_KDZ_UGKH_I_kv.xls)2017р. - Кред-дебіт заборгованість І кв[ ]
Скачать этот файл (2017_PUD_UGKH_za_rik.xls)2017р. - Перелік укладених договорів за рік[ ]
Скачать этот файл (2018_Drd_ugkh_01_01_2019.xls)2018р. - Дані щодо ремонту доріг в 2018 році[ ]
Скачать этот файл (2018_RBZ_KP_UZhKH.rar)2018р. - Боргові зобов'язання комунальних підприємств УЖКГ[ ]
Скачать этот файл (2018_ShR_UGKH_18_05_2018.pdf)2018р. - Штатний розпис УЖКГ[ ]
Скачать этот файл (2018_Struktura UZhKG 01_04_2018.doc)2018р. - Структура УЖКГ[ ]
Скачать этот файл (2018_Zvitu_VFP_kp_UGKH.rar)2018р. - Звіти про виконання фінансових планів комунальними підприємствами УЖКГ[ ]
Скачать этот файл (2019_Zvitu_VFP_kp_UGKH_Ikvartal.pdf)2019 - Звіти про виконання фінпланів комунальними підприємствами УЖКГ І квартал[ ]
Скачать этот файл (DMrzmt_ugkh_01_10_2018.doc)Дані про місце розміщення зупинок міського транспорту (01.10.2018)[ ]
Скачать этот файл (Dovsdnuk_UGKH_01_04_2019.xls)Довідник комунальних підприємств, підпорядкованих управлінню [ ]
Скачать этот файл (Inform_struktura UZhKG 23_04_2018.docx)Інформація про управління з виконання політики Лисичанської міської ради в ЖКГ[ ]
Скачать этот файл (Nomenklatyra_UGKX_2017.pdf)Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається УЖКГ[ ]
Скачать этот файл (PpMp_ugkh_01_10_2018.doc)Перелік перевізників, що надають послуги з перевезення та маршрути перевезення [ ]
Скачать этот файл (PUDPP_UGKH_13_05_2019.xls)Перелік укладених договорів з перевізниками (13.05.2019)[ ]
Скачать этот файл (RRGT_01_11_2018.doc)Розклад руху громадського транспорту[ ]
Скачать этот файл (Vedomost_o_tr_z_UGKH_13_05_2019.xls)Відомості щодо траспортних засобів на маршрутах перевезення (13.05.2019)[ ]
Скачать этот файл (Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних гру)Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю, інших маломобільних груп[ ]

Трудовий архів

Трудовий архів Лисичанської міської ради

Завідувач трудового архіву — Соловей Інна Олексіївна

Поштова адреса: вул. Сєвєродонецька, буд. 62, м. Лисичанськ, 93100

Телефон для довідок: (06451) 7-33-35

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Трудовий архів створений для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) в межах територіальної громади, та не належать до Національного архівного фонду України.

Відповідно до покладених на нього завдань, Трудовий архів здійснює прийом документів з кадрових питань (особового складу) ліквідованих юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, виборчої документації тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства; забезпечує зберігання прийнятих документів; організовує використання документів в службових, соціально-правових і інших цілях; видає архівні довідки, копії та витяги на запити фізичних і юридичних осіб.

На зберіганні в трудовому архіві знаходяться документи 292 фондів, що складає 105762 одиниці зберігання документів з кадрових питань (особового складу) і документів тривалого зберігання ліквідованих підприємств, установ і організацій всіх форм власності. На сайті представлений перелік підприємств, установ, організацій, документи яких находяться на зберіганні у трудовому архіві.

Прийом документів для отримання довідок соціально-правового характеру для призначення та перерахунку пенсій, а також видача готових довідок, здійснюється Центром надання адміністративних послуг, який знаходиться за адресою: м. Лисичанськ, вул. Гетьманська (Красногвардійська), 63, телефони: (06451) 7-37-23, 7-32-47, 7-33-19.

Трудовий архів інформує керівників підприємств, арбітражних керуючих, голів ліквідаційних комісій про те, що відбір документів з кадрових питань (особового складу) та тривалого зберігання, для передачі на зберігання у трудовий архів, проводиться на підставі «Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду», що затверджений наказом Мінюсту України № 430/5 від 14.03.2013. Формування документів у справи, складання описів справ та довідкового апарату до документів з кадрових питань регламентовано «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», які затверджені наказом Мінюсту України № 1000/5 від 18.06.2015.

Управління праці та соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради

Начальник УПСЗН — Бєлан Олена Андріївна, телефон (06451) 7-35-38,

Приймальна: (06451) 7-32-26, факс 7-38-02

Заступник начальника УПСЗН — Яковлєва Вікторія Вікторівна, телефон (06451) 7-35-51

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції  Горбенко Вікторія Вікторівна, телефон (06451) 7-35-53, E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 08.00 до 17.00;

П’ятниця: з 08.00 до 16.00;

Перерва: з 12.00 до 12.48.

Управління праці та соціального захисту населення створене рішенням виконкому Лисичанської міської ради від 18.06.1996 № 301 та здійснює свою діяльність відповідно до Положення про управління праці та соціального захисту населення, затвердженого рішенням Лисичанської міської ради від 21.06.2018 № 47/717.

Управління є самостійним виконавчим органом Лисичанської міської ради та в межах своїх повноважень здійснює реалізацію державної політики в сфері соціально-трудових відношень, оплати праці, охорони праці, соціального забезпечення та соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, багатодітних сімей та інших громадян, які внаслідок недостатнього матеріального забезпечення потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави на території нашого міста.

До складу управління входять: відділ забезпечення діяльності УПСЗН, відділ праці, відділ соціальної допомоги, відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ обслуговування пільгової категорії громадян, відділ персоніфікованого обліку, відділ державних соціальних інспекторів, відділ автоматизованої обробки інформації, сектор з нарахування та виплати соціальної допомоги на правах структурних підрозділів.

Відділ забезпечення діяльності УПСЗН

Начальник відділу — Головньова Євгенія Вікторівна, телефон: (06451) 7-28-57

Основні напрямки роботи відділу:

  • — юридична підтримка діяльності управління;
  • — кадрова робота;
  • — організація роботи зі зверненнями громадян;
  • — організація роботи з надання соціальних послуг;
  • — виплата допомоги на поховання деяких категорій громадян;
  • — ведення справ щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена;
  • — адміністративне обслуговування діяльності управління з метою виконання ним основних напрямків роботи.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу-головний бухгалтер — Пугацька Ольга Павлівна, телефон: (06451) 7-31-50.

Заступник головного бухгалтера — Юркова Наталія Іванівна, телефон: (06451) 7-26-54.

Відділ відповідно до покладених обов’язків здійснює:

  • — бухгалтерський облік по меморіально-ордерній системі;
  • — підготовку фінансової, бюджетної звітності, статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, передбаченому законодавством;
  • — поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при прийнятті бюджетних зобов’язань, за правильністю оформлення інформації, що включається до реєстрів бюджетних зобов’язань;
  • — реєстрацію бюджетних зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби в м. Лисичанську, платежі за взятими бюджетними зобов’язаннями;
  • — дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, які закуповуються за бюджетні кошти;
  • — реєстрацію, доставку виплатних документів по банківським установам та назад до управління;
  • — перевірку фінансових звітів відділів управління, розпорядника коштів місцевого бюджету 3-го рівня — Лисичанського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), звітів матеріально-відповідальних осіб, участь в проведенні інвентаризації матеріальних цінностей.

Відділ праці

Заступник начальника УПСЗН — начальник відділу праці — Горбенко Вікторія Вікторівна, телефон: (06451) 7-35-53

Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення; здійснення делегованих повноважень з питань охорони праці; здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Відділ праці відповідно до покладених на нього завдань проводить повідомну реєстрацію колективних договорів (змін і доповнень до них) і територіальних угод відповідного рівня та забезпечує зберігання копій; бере участь у розробленні міської програми зайнятості населення та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці; забезпечує проведення моніторингу погашення заборгованості з виплати заробітної плати та організацію діяльності комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, а також з питань реалізації заходів, спрямованих на легалізацію найманої праці; в межах своїх повноважень вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці; здійснює організаційне забезпечення роботи міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення; бере участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 № 185 приймає документи та готує зведені подання, тощо для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.

Спеціалісти відділу, на яких покладені посадові обов`язки нагляду за правильністю призначення, перерахунку та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Лисичанську, здійснюють свою діяльність відповідно до статті 103 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» керуючись Порядком здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного Фонду України, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2007 № 4 та постановою Правління Пенсійного фонду України від 10.01.2007 № 1-1, та іншими нормативно-правовими актами з питань пенсійного забезпечення.

Відділ соціальної допомоги

Заступник начальника УПСЗН — начальник відділу соціальної допомоги — Галанова Олена Володимирівна, телефон: (06451) 7-33-23

Заступник начальника відділу — Павлюк Галина Миколаївна: (06451) 7-25-44

Телефон для довідок (06451) 7-35-97, 7-25-55, 066-861-76-29, 066-861-77-96.

Відділ створений 01.04.2009 рішенням Лисичанської міської ради від 30.01.2009 № 877 «Про внесення змін в структуру виконавчих органів міської ради» відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 № 183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги».

Відділ займається питаннями призначення всіх видів державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю, дітям-сиротам, особам, які не мають права на пенсію, компенсаційні виплати та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразову винагороду жінці, якій присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», одноразову матеріальну допомогу особі, яка постраждала від торгівлі людьми, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного побутового палива. Забезпечує організацію роботи міської комісії з призначення всіх видів державної соціальної допомоги та координаційної ради з питань надання житлових субсидій за спрощеним порядком.

Прийом громадян здійснюється щоденно без перерви на обід, існує можливість попереднього запису на прийом в зручний для заявника час, як в управлінні, так і за телефоном.

Спеціалісти відділу взаємодіють з іншими органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями, які надають житлово-комунальні послуги.

Відділ обслуговування пільгової категорії громадян

Начальник відділу — Мірошникова Оксана Михайлівна, телефон: (06451) 7-30-27

Відділ обслуговування пільгової категорії громадян створений в 2002 році з метою виконання Законів України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» для вирішення основних проблем громадян, зменшення соціальної напруги та покращення умов життєдіяльності пільгової категорії громадян.

Основним завданням відділу є надання пільг громадянам, які відповідно до діючого законодавства мають право на їх отримання:

  • — видача санаторно-курортних путівок;
  • — пільгових листів-талонів на проїзд;
  • — оформлення документів та видача путівки в будинок-інтернат;
  • — оформлення документів для забезпечення осіб з інвалідністю автотранспортом;
  • — виплата компенсації на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування осіб з інвалідністю;
  • — виплата компенсації особам з інвалідністю за невикористану санаторно-курортну путівку;
  • — відшкодування витрат на здійснене поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • — забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення;
  • — видача та заміна посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, членам сімей померлих та загиблих військовослужбовців, ветеранам праці;
  • — оформлення документів для проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків та квартир пільговій категорії населення;
  • — оформлення та розгляд документів на комісії з питань встановлення статусу учасника війни;
  • — нарахування та виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку, додаткову відпустку особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Організація роботи з надання соціального захисту учасникам антитерористичної операції:

  • — забезпечення санаторно-курортним лікуванням та оздоровленням осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій;
  • — надання реабілітаційних послуг;
  • — забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації постраждалих внаслідок антитерористичної операції;
  • — призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення.

Спеціалісти відділу взаємодіють з підприємствами та організаціями міста, які надають розрахунки по додатковій відпустці та стипендії громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, з громадськими організаціями осіб з інвалідністю та ветеранів війни.

Відділ персоніфікованого обліку

Начальник відділу — Юрков Валерій Васильович, телефон: (06451) 7-24-25,

Тел. для довідок 066-861-75-22.

Відділ створений в 2004 році на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 та від 29.01.2003 № 117 з метою удосконалення обліку осіб, які мають право на пільги, впровадження Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільгу.

Відділ контролює надання пільг відповідно до Законів України особам, які мають право на пільгу, координує роботу підприємств та організацій з цих питань. Займається наповненням Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, створенням архівної бази особових справ пільговиків, виплатою грошових компенсацій пільговикам на придбання твердого палива та скрапленого газу, підготовкою списків та виплатою одноразової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги.

Спеціалісти відділу взаємодіють з підприємствами та організаціями, які надають житлово-комунальні послуги та інші пільги (проїзд, абонплата та установка телефонів) особам, які мають право на пільги.

З жовтня 2014 року здійснює реєстрацію внутрішньо переміщених осіб та призначення грошової допомоги на проживання.

З січня 2017 року відділ здійснює облік студентів, які мають право на соціальну стипендію. Перераховує кошти з державного бюджету вищим навчальним закладам на виплату соціальної стипендії.

Відділ державних соціальних інспекторів

Начальник відділу-головний державний соціальний інспектор — Нужна Олена Михайлівна, телефон: (06451) 7-28-56

Відділ державних соціальних інспекторів створений на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2001 № 1091 з метою здійснення контролю за правильністю призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченим особам, які проживають разом з особою з інвалідністю 1 або 2 групи внаслідок психічного розладу і який за рішенням лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива, інших соціальних та компенсаційних виплат, цільового використання коштів державного бюджету, спрямованих на ці цілі.

Державні соціальні інспектори взаємодіють з підприємствами та організаціями міста.

Відділ автоматизованої обробки інформації

Начальник відділу — Мордашова Олена Сергіївна, телефон: (06451) 7-29-76

Відділ автоматизованої обробки інформації адмініструє бази даних отримувачів всіх видів державної соціальної допомоги, отримувачів субсидії та отримувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Адмініструє комп’ютерну техніку та локальну мережу управління. Організовує комплексну систему захисту інформації та здійснює контроль за інформаційною безпекою управління.

Сектор з нарахування та виплати соціальної допомоги

Завідувач сектору — Уразовська Людмила Олександрівна, телефон: (06451) 7-36-16

Сектор створений 01.04.2009 рішенням Лисичанської міської ради від 30.01.2009 № 877 «Про внесення змін до структури виконавчих органів міської ради» на підставі Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 № 183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги»

Сектор займається питаннями виплати всіх видів державної допомоги. До обов’язків спеціалістів відділу входить підготовка виплатних документів, видача довідок про доходи отримувачів допомоги, роз’яснювальна робота з питань виплати державної соціальної допомоги.

Відділ ведення Державного реєстру виборців

Відділ ведення Державного реєстру виборців Лисичанської міської ради

Начальник відділу: Горшкова Ольга Валентинівна

Головні спеціалісти відділу:

Волчанська Ольга Миколаївна

Ремігайло Оксана Володимирівна

Шилова Ірина Миколаївна

Телефони: (06451) 7-32-70, 7-35-00;

Факс(06451) 7-32-70

У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, МЗС, рішеннями Луганської обласної ради, розпорядженнями голови Луганської обласної державної адміністрації, рішеннями Лисичанської міської ради та її виконавчого комітету, регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців, розпорядженнями міського голови, положенням про відділ, іншими діючими нормативно-правовими актами.

Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:

— ведення Державного реєстру виборців (далі — Реєстр), до якого вносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України і проживають або перебувають на території міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля а також про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають за межами України;

— складення та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.

Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:

— забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру (далі — персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України «Про Державний реєстр виборців» (далі — Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;

— веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;

— забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі «Державний реєстр виборців»;

— визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму та номер виборчої дільниці, дільниці з референдуму, до яких відноситься виборець

— розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з діяльністю відділу, у порядку, встановленому чинним законодавством;

— проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;

— надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру;

— надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;

— надсилає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;

— здійснює періодичного поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;

— забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства;

— здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;

— виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;

— отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, які внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;

— проводить перевірки звернень політичних партій, розгляд запитів виборчих комісій в установленому Законом порядку;

— надає необхідної інформації на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців

— надає в установленому Законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

— проводить перевірки некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

— формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами внесення відомостями;

— здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;

— вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;

— направляє до Центральної виборчої комісії рішення та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;

— здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру

— здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

— працює з електронними документами з урахуванням вимог нормативно-правових актів у сфері діловодства, а також технічних і програмних засобів АІТС Реєстру; здійснює в установленому порядку знищення електронних документів після закінчення строків їх зберігання.

Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, виборчих комісій, комісій референдуму, закладів, установ та організацій, їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із структурними підрозділами відповідно Міністерства закордонних справ України, районної, районної у місті Києві, місті Севастополі державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закордонними дипломатичними установами України, виборчими комісіями, комісіями референдуму, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.

Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту

Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Лисичанської міської ради
Начальник відділу: Нецвєт Ніна Петрівна
Адреса: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62,
кімн. 35 тел. 7-33-22,
кімн. 37 тел. 7-29-39,
кімн. 38 тел 7-35-43.
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту було створено рішенням Лисичанської міської ради від 08.12.2010 року № 3/45. З моменту існування відділу штатна його чисельність становить 5 одиниць.
Основне завдання відділу: забезпечення на території міста реалізації державної політики стосовно дітей, молоді, жінок та сім’ї, фізичної культури і спорту, оздоровлення та відпочинку дітей.
Основні функції відділу:
1. Реалізація молодіжної політики:
- організація розробки міських молодіжних програм;
- організація проведення міських молодіжних заходів, акцій, свят, конкурсів, турнірів, виставок, фестивалів творчості, конференцій, форумів, та ін.;
- сприяння діяльності міських молодіжних, дитячих громадських організацій;
- проведення, в рамках своїх повноважень заходів, спрямованих на забезпечення виховання дітей і молоді в дусі патріотизму, національної свідомості та гідності;
- організація роботи по вторинній зайнятості учнівської молоді міста;
- сприяння соціальному становленню та розвитку дітей і молоді міста.
2. Реалізація сімейної політики:
- реалізація державної політики по відношенню до жінок і сім’ї, охорони материнства і дитинства на території міста;
- організація заходів, спрямованих на попередження насильства в сім’ї та робота з координації діяльності органів місцевого самоврядування та ВП ГУНП щодо попередження насильства в сім’ї;
- відділ приймає документи на розгляд Координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми про висунення кандидатур і готує нагородні документи для нагородження почесним званням України «Мати — героїня»;
- відділ приймає звернення для розгляду на Координаційній раді з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми від фізичних та юридичних осіб з питання дискримінації за статевою ознакою і готує пропозиції щодо їх вирішення;
- організація проведення заходів, спрямованих на попередження фактів торгівлі людьми;
- організація проведення заходів по реалізації гендерної політики;
- забезпечення членів багатодітних сімей посвідченнями державного зразка.
3.Оздоровлення та відпочинок дітей:
- реалізація державної політики в сфері оздоровлення та відпочинку дітей;
- забезпечення повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки;
- проведення семінарів — навчань для директорів, методистів та вожатих дитячих оздоровчих закладів;
- постійне інформування населення про оздоровчу базу.
4. Фізична культура і спорт:
- реалізація державної політики з питань фізичної культури і спорту;
- організація та проведення спортивно-масових заходів (змагань, першостей, чемпіонатів, кубків, товариських зустрічей, спортивних свят);
- організація та проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в навчальних закладах (школи, професійні ліцеї, технікуми, коледжі, училища), а також за місцем проживання;
- формування у населення традицій та мотивацій до занять фізичною культурою і спортом, як важливих складових забезпечення здорового способу життя;
- удосконалення системи дитячо-юнацького спорту;
- в установленому порядку присвоєння спортивних розрядів і кваліфікаційних категорій тренерсько-викладацькому складу, а також інструкторського складу, нагородження спортивними медалями, значками, призами, грамотами переможців міських змагань, працівників з фізичної культури і спорту, фізкультурних активістів, спортсменів, спортивних клубів та організацій , колективів фізкультури.

5. Реалізація Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді:

- організація розробки міських програм національно-патріотичного виховання дітей та молоді у місті Лисичанськ;

- координація діяльності органів місцевого самоврядування, навчальних і культурно-просвітницьких закладів, громадських організацій;

- організація проведення міських заходів, акцій, свят, конкурсів, турнірів, виставок, фестивалів творчості, конференцій, форумів, та ін. національно-патріотичного спрямування;
- сприяння роботі установ та організацій національно-патріотичного спрямування;
- всебічне сприяння розвитку діяльності традиційних українських молодіжних організацій, центрів, клубів національно-патріотичного виховання;
- сприяння розвитку системи допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання молоді.

Відділу підпорядкований КЗ «Лисичанська МДЮСШ», що має структурні підрозділи:

- спортивно-культурна оздоровча база «Лисичанець»;
- стадіон «Шахтар»;
- адміністративна будівля ЖЕК № 5 (спортивний корпус «Південний»);
- спортивна зала «Скляр»;
- футбольне поле «Скляр»;
- спортивна зала «Пролетарій».
В міській ДЮСШ займаються 813 осіб з 15 видів спорту серед яких олімпійські (бадмінтон, веслування на байдарках і каное, бокс, дзюдо, футбол, гімнастика спортивна, боротьба греко-римська, боротьба вільна, стрибки на батуті та акробатичній доріжці) і не олімпійські (кіокушин карате, косікі карате, айкідо, акробатичний рок-н-рол, боротьба самбо, пауерліфтинг), також групи здоров’я серед дорослих мешканців міста.