Відділ освіти

Начальник відділу —  Худоба Тетяна Валеріївна, тел. (06451) 7-32-28

Прийом громадян з особистих питань:

понеділок з 13.00 до 17.00;

середа з 13.00 до 17.00.

Заступник начальника відділу — Нєстєрова Світлана Олексіївна, тел. (06451) 7-29-32

Прийом громадян з особистих питань:

вівторок з 8.00 до 12.00;

п’ятниця з 13.00 до 16.00.

Адреса: вул. Сєвєродонецька, 62, м. Лисичанськ, Луганської обл., 93100

Тел./факс: (06451) 7-32-28

Відділ освіти Лисичанської міської ради є самостійним виконавчим органом міської ради, який утворюється та ліквідується міською радою, є підзвітним і підконтрольним раді і підпорядковується виконавчому комітету міської ради та міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень підконтрольний управлінню освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації

Відділ освіти був утворений рішенням Лисичанської міської ради від 06.07.2000р. № 205 і діє на підставі Положення, затвердженого рішенням Лисичанської міської ради від 12.12.2011 р. № 22/389.

Основні завдання відділу освіти:

1. Реалізація державної політики в галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища міста.

2. Аналіз стану освіти в місті, прогнозування розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, удосконалення мережі відповідних навчальних закладів незалежно від типів і форм власності згідно з освітніми потребами громадян; розробка та організація виконання міської програми розвитку освіти.

3. Створення умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти.

4. Контроль за дотриманням законодавства в галузі освіти, Державного стандарту загальної середньої освіти та вимог Базового компоненту дошкільної освіти відповідними навчальними закладами усіх типів і форм власності, розташованими на території міста.

5. Навчально-методичне керівництво та інспектування комунальних навчальних закладів, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення їх матеріальної бази; координація діяльності цих навчальних закладів, а також навчальних закладів інших форм власності.

6. Комплектування комунальних навчальних закладів педагогічними працівниками, в тому числі керівними кадрами; вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, їх перепідготовка та атестація у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

7. Участь у проведенні державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, оприлюднення результатів атестації.

8. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності у навчально-виховному процесі навчальних закладів міста.

9. Забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу у комунальних навчальних закладах.

10. Розробка проектів нормативних актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших матеріалів) з питань функціональної компетенції відділу, здійснення експертної оцінки таких актів.

11. Здійснення міжнародного співробітництва.

Мережа закладів і установ відділу освіти:

- апарат управління;

- централізована бухгалтерія;

- КУ «Лисичанський методичний центр»;

- міська психолого-медико-педагогічна консультація;

- 22 загальноосвітні навчальні заклади;

- 16 дошкільних навчальних закладів;

- 2 позашкільні навчальні заклади;

Відділ комп'ютерного забезпечення

Начальник відділу: Ракова Олена Іванівна

Адреса: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. м. М. Грушевського, 10

Телефон: (06451) 7-31-87

e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Основними завданнями відділу є:

1. Впровадження інформаційно-телекомунікаційніх технологій в міській раді;

2. Впровадження в роботу виконавчих органів міської ради засобів обчислювальної техніки. Підключення та наладка засобів обчислювальної техніки на робочих місцях у відділах, управліннях та службах міської ради. Навчання персоналу, що працює на комп’ютерах, передовим методам користування технікою;

3. Встановлення та забезпечення функціонування програмних комплексів;

4. Налагодження і підтримання в працездатному стані локальної обчислювальної мережі міської ради, забезпечення доступу до мережі Інтернет;

5. Організація і забезпечення функціонування міської системи відеоспостереження;

6. Забезпечення інформаційно — технічної підтримки ведення засідань сесій міської ради з використанням системи поіменного голосування міської ради ПТК «Віче». Організація доступу до прямої (онлайн) відеотрансляції засідання сесії міської ради з сайту міської ради та на каналі Лисичанської міської ради в сервісі Youtube;

7. Обслуговування системи відеоконференцзв’язку та забезпечення технічної підтримки в проведенні відеоконференцій;

8. Технічна підтримка в проведенні презентацій, семінарів та інших заходів;

9. Аналіз потреб у відділах, управліннях та службах міської ради в програмному забезпеченні, в обчислювальній техніці та іншому обладнанні. Підготовка бюджетних запитів, тендерної документації і придбання необхідної техніки та програмного забезпечення;

10. Здійснення моніторингу киберзагроз та вживання режимних та технічних заходів для захисту інформації;

11. Керування каналом Лисичанської міської ради в сервісі YouTube;

12. Розміщення інформації у відповідних наборах відкритих даних Лисичанської міської ради для оприлюднення на «Єдиному порталі відкритих даних» http://data.gov.ua;

13. Здійснення технічної підтримки сайтів Лисичанської, Новодружеської і Прівільнянської міських рад та електронної пошти;

14. Технічне обслуговування засобів обчислювальної техніки, забезпечення її витратними матеріалами.

Відділ з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла

Начальник відділу — Перепелиця Тетяна Дмитрівна.

Адреса: м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, 8; тел: (06451) 72627, 72502.

e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Повноваження відділу:

— облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання;

— ведення обліку вивільненого житлового фонду, що знаходиться в комунальній власності міста, здійснення контролю за його використанням;

— надання сприяння населенню у здійсненні обміну жилих приміщень, що перебувають у комунальній власності міста, і оформлення документів на обмін жилої площі між громадянами;

— підготовка і оформлення документів про передачу за заявами громадян у власність займаних ними жилих приміщень, що знаходяться у комунальній власності міста.

Функції відділу:

— підготовка рішень виконавчого комітету міської ради про взяття громадян на квартирний облік, надання жилих приміщень, закріплення житла в якості службового, зняття статусу службових приміщень;

— видача охоронних свідоцтв (броні) на жилі приміщення;

— оформлення обміну жилих приміщень, що перебувають у комунальній власності міста;

— оформлення документів на приватизацію жилих приміщень

Відділ з питань внутрішньої політики, зв'язку з громадськістю та ЗМІ

Відділ з питань внутрішньої політики зв’язку з громадськістю та засобами масової інформації

Начальник відділу — Романюк Олена Володимирівна, телефон 7-33-84

Телефони спеціалістів відділу — 7-32-08 (факс); 4-52-86

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  

Відділ з питань внутрішньої політики, зв’язку з громадськістю та засобами масової інформації (ЗМІ) Лисичанської міської ради є самостійним структурним підрозділом Лисичанської міської ради.

Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, міському голові, безпосередньо секретарю міської ради.

Відділ створено для оприлюднення та поширення офіційної інформації про діяльність міської ради та її виконавчих органів.

Відділ забезпечує оперативне інформування Луганської облдержадміністрації про роботу міської ради та її виконавчих органів, політичної та соціально-економічного життя міста.

Відділ при вирішенні питань, що входять в його компетенцію, взаємодіє з управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації.

Основні завдання відділу:

1. Аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів в місті.

2. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності міської ради та її виконавчих органів.

3. Сприяння міській раді та її структурним підрозділам у розвитку зв’язків з політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями.

4. Інформаційно-аналітичне забезпечення з питань внутрішньої політики, здійснюваної в місті.

5. Організаційне забезпечення загальноміських заходів.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Відділ бухгалтерського обліку та звітності Лисичанської міської ради

Начальник відділу — головний бухгалтер

Заступник начальника відділу — заступник головного бухгалтера Колеснікова Ніна Миколаївна

Юридична адреса: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, 7

Телефони (06451): 7-24-26 — начальник;

                               7-30-79 — заступник начальника;

                               7-30-79 — фахівці.

Електронна адреса: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Основними завданнями відділу бухгалтерського обліку та звітності є:

— ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Лисичанської міської ради та складення звітності;

— забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

— забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

— запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

— виконання процедур закупівель за державні кошти згідно Закону України № 922-VIII від 25.12.2015р. «Про публічні закупівлі» в системі PROZORRO;

— заповнення інформаційними даними про укладені договори та розрахунки по них єдиного веб-порталу використання публічних коштів E-data у мережі Інтернет згідно з Законом «Про відкритість використання публічних коштів»;

— забезпечення ведення бухгалтерського обліку, зведення фінансової і бюджетної звітності, складання і виконання кошторису по підпорядкованій Лисичанській міській раді комунальної установі «Територіальне медичне об’єднання м. Лисичанськ».

Функції.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності відповідно до покладених на нього завдань:

— веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

— здійснює своєчасне нарахування заробітної плати, утримання із заробітної плати та нарахування на фонд оплати праці, утримує та перераховує у повному обсязі до бюджету податок з доходів найманих працівників, єдиний соціальний внесок, військовий збір.

— складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством.

Здійснює поточний контроль за:

— дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

— правильністю зарахування та використання власних надходжень Лисичанської міської ради;

— веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

Своєчасно подає звітність.

Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.

Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

— використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

— інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.