Трудовой архив

Трудовий архів Лисичанської міської ради

Завідувач трудового архіву — Соловей Інна Олексіївна

Поштова адреса: вул. Сєвєродонецька, буд. 62, м. Лисичанськ, 93100

Телефон для довідок: (06451) 7-33-35

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Трудовий архів створений для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) в межах територіальної громади, та не належать до Національного архівного фонду України.

Відповідно до покладених на нього завдань, Трудовий архів здійснює прийом документів з кадрових питань (особового складу) ліквідованих юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, виборчої документації тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства; забезпечує зберігання прийнятих документів; організовує використання документів в службових, соціально-правових і інших цілях; видає архівні довідки, копії та витяги на запити фізичних і юридичних осіб.

На зберіганні в трудовому архіві знаходяться документи 285 фондів (підприємств), що складає 104065 одиниць зберігання документів з кадрових питань (особового складу) і документів тривалого зберігання ліквідованих підприємств, установ і організацій всіх форм власності. На сайті представлений перелік підприємств, установ, організацій, документи яких находяться на зберіганні у трудовому архіві.

Прийом документів для отримання довідок соціально-правового характеру для призначення та перерахунку пенсій, а також видача готових довідок, здійснюється Центром надання адміністративних послуг, який знаходиться за адресою: м. Лисичанськ, вул. Гетьманська (Красногвардійська), 63, телефони: (06451) 7-37-23, 7-32-47, 7-33-19.

Трудовий архів інформує керівників підприємств, арбітражних керуючих, голів ліквідаційних комісій про те, що відбір документів з кадрових питань (особового складу) та тривалого зберігання, для передачі на зберігання у трудовий архів, проводиться на підставі «Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду», що затверджений наказом Мінюсту України № 430/5 від 14.03.2013р. Формування документів у справи, складання описів справ та довідкового апарату до документів з кадрових питань регламентовано «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», які затверджені наказом Мінюсту України № 1000/5 від 18.06.2015 р.