Лисичанский городской совет - Управление труда и социальной защиты населения

Управление труда и социальной защиты населения

Управління праці та соціального населення Лисичанської міської ради

Начальник УПСЗН — Єздакова Олена Андріївна, телефон (06451) 7-35-38,

приймальна 7-32-26, факс 7-38-02

Заступник начальника УПСЗН — Горбенко Вікторія Вікторівна, телефон (06451) 7-35-51

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 8.00 до 17.00;

П’ятниця: з 8.00 до 16.00;

перерва: з 12.00 до 12.48.

Управління праці та соціального захисту населення створене рішенням виконкому Лисичанської міської ради від 18.06.1996 року № 301 та здійснює свою діяльність відповідно до Положення про управління праці та соціального захисту населення, затвердженого рішенням Лисичанської міської ради від 21.06.2018 року № 47/717.

Управління є самостійним виконавчим органом Лисичанської міської ради та в межах своїх повноважень здійснює реалізацію державної політики в сфері соціально-трудових відношень, оплати праці, охорони праці, соціального забезпечення та соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, багатодітних сімей та інших громадян, які внаслідок недостатнього матеріального забезпечення потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави на території нашого міста.

До складу управління входять: відділ забезпечення діяльності УПСЗН, відділ праці, відділ соціальної допомоги, відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ обслуговування пільгової категорії громадян, відділ персоніфікованого обліку, відділ державних соціальних інспекторів, відділ автоматизованої обробки інформації, сектор з нарахування та виплати соціальної допомоги на правах структурних підрозділів.

 Відділ забезпечення діяльності УПСЗН

Начальник відділу — Полонська Людмила Костянтинівна, телефон: 7-28-57

Основні напрямки роботи відділу:

  • — юридична підтримка діяльності управління;
  • — кадрова робота;
  • — організація роботи зі зверненнями громадян;
  • — організація роботи з надання соціальних послуг;
  • — виплата допомоги на поховання деяких категорій громадян;
  • — ведення справ щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена;
  • — адміністративне обслуговування діяльності управління з метою виконання ним основних напрямків роботи.

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу-головний бухгалтер — Пугацька Ольга Павлівна, телефон: 7-31-50.

Заступник головного бухгалтера — Юркова Наталія Іванівна, телефон: 7-26-54.

Відділ відповідно до покладених обов’язків здійснює:

  • — бухгалтерський облік по меморіально-ордерній системі;
  • — підготовку фінансової, бюджетної звітності, статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, передбаченому законодавством;
  • — поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при прийнятті бюджетних зобов’язань, за правильністю оформлення інформації, що включається до реєстрів бюджетних зобов’язань;
  • — реєстрацію бюджетних зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби в м. Лисичанську, платежі за взятими бюджетними зобов’язаннями;
  • — дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, які закуповуються за бюджетні кошти;
  • — реєстрацію, доставку виплатних документів по банківським установам та назад до управління;
  • — перевірку фінансових звітів відділів управління, розпорядника коштів місцевого бюджету 3-го рівня — Лисичанського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), звітів матеріально-відповідальних осіб, участь в проведенні інвентаризації матеріальних цінностей.

 Відділ праці

Заступник начальника УПСЗН - начальник відділу праці — Яковлєва Вікторія Вікторівна, телефон: 7-35-53

Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення; здійснення делегованих повноважень з питань охорони праці; здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Відділ праці відповідно до покладених на нього завдань проводить повідомну реєстрацію колективних договорів (змін і доповнень до них) і територіальних угод відповідного рівня та забезпечує зберігання копій; бере участь у розробленні міської програми зайнятості населення та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці; забезпечує проведення моніторингу погашення заборгованості з виплати заробітної плати та організацію діяльності комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, а також з питань реалізації заходів, спрямованих на легалізацію найманої праці; в межах своїх повноважень вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці; здійснює організаційне забезпечення роботи міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення; бере участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 № 185 приймає документи та готує зведені подання, тощо для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.

Спеціалісти відділу, на яких покладені посадові обов`язки нагляду за правильністю призначення, перерахунку та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Лисичанську, здійснюють свою діяльність відповідно до статті 103 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» керуючись Порядком здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного Фонду України, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2007 № 4 та постановою Правління Пенсійного фонду України від 10.01.2007 № 1-1, та іншими нормативно-правовими актами з питань пенсійного забезпечення.

 Відділ соціальної допомоги

Заступник начальника УПСЗН - начальник відділу соціальної допомоги — Мірошникова Оксана Михайлівна, телефон: 7-33-23

Заступник начальника відділу — Галанова Олена Володимирівна, телефон: 7-25-44

Телефон для довідок (06451) 7-35-97, 7-25-55, 066-861-76-29, 066-861-77-96.

Відділ створений 01.04.2009 року рішенням Лисичанської міської ради від 30.01.2009р. № 877 «Про внесення змін в структуру виконавчих органів міської ради» відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 року № 183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги».

Відділ займається питаннями призначення всіх видів державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю, дітям-сиротам, особам, які не мають права на пенсію, компенсаційні виплати та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразову винагороду жінці, якій присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, одноразову матеріальну допомогу особі, яка постраждала від торгівлі людьми, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного побутового палива. Забезпечує організацію роботи міської комісії з призначення всіх видів державної соціальної допомоги та координаційної ради з питань надання житлових субсидій за спрощеним порядком.

Прийом громадян здійснюється щоденно без перерви на обід, існує можливість попереднього запису на прийом в зручний для заявника час, як в управлінні, так і за телефоном.

Спеціалісти відділу взаємодіють з іншими органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями, які надають житлово-комунальні послуги.

 Відділ обслуговування пільгової категорії громадян.

Начальник відділу — Осіташвілі Наталія Володимирівна, телефон: 7-30-27

Відділ обслуговування пільгової категорії громадян створений в 2002р. з метою виконання Законів України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» для вирішення основних проблем громадян, зменшення соціальної напруги та покращення умов життєдіяльності пільгової категорії громадян.

Основним завданням відділу є надання пільг громадянам, які відповідно до діючого законодавства мають право на їх отримання:

  • — видача санаторно-курортних путівок;
  • — пільгових листів-талонів на проїзд;
  • — оформлення документів та видача путівки в будинок-інтернат;
  • — оформлення документів для забезпечення осіб з інвалідністю автотранспортом;
  • — виплата компенсації на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування осіб з інвалідністю;
  • — виплата компенсації особам з інвалідністю за невикористану санаторно-курортну путівку;
  • — відшкодування витрат на здійснене поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • — забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення;
  • — видача та заміна посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, членам сімей померлих та загиблих військовослужбовців, ветеранам праці;
  • — оформлення документів для проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків та квартир пільговій категорії населення;
  • — оформлення та розгляд документів на комісії з питань встановлення статусу учасника війни;
  • — нарахування та виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку, додаткову відпустку особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Організація роботи з надання соціального захисту учасникам антитерористичної операції:

— забезпечення санаторно-курортним лікуванням та оздоровленням осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій;

— надання реабілітаційних послуг;

— забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації постраждалих внаслідок антитерористичної операції;

— призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення.

Спеціалісти відділу взаємодіють з підприємствами та організаціями міста, які надають розрахунки по додатковій відпустці та стипендії громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, з громадськими організаціями осіб з інвалідністю та ветеранів війни.

 Відділ персоніфікованого обліку

Начальник відділу — Юрков Валерій Васильович, телефон: 7-24-25,

Заступник начальника відділу — Площинська Ольга Русланівна, телефон: 7-30-83

тел. для довідок 066-861-75-22.

Відділ створений в 2004 році на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 та від 29.01.2003 № 117 з метою удосконалення обліку осіб, які мають право на пільги, впровадження Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільгу.

Відділ контролює надання пільг відповідно до Законів України особам, які мають право на пільгу, координує роботу підприємств та організацій з цих питань. Займається наповненням Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, створенням архівної бази особових справ пільговиків, виплатою грошових компенсацій пільговикам на придбання твердого палива та скрапленого газу, підготовкою списків та виплатою одноразової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги.

Спеціалісти відділу взаємодіють з підприємствами та організаціями, які надають житлово-комунальні послуги та інші пільги (проїзд, абонплата та установка телефонів) особам, які мають право на пільги.

З жовтня 2014 року здійснює реєстрацію внутрішньо переміщених осіб та призначення грошової допомоги на проживання.

З січня 2017 року відділ здійснює облік студентів, які мають право на соціальну стипендію. Перераховує кошти з державного бюджету вищим навчальним закладам на виплату соціальної стипендії.

 Відділ державних соціальних інспекторів

Начальник відділу-головний державний соціальний інспектор — Нужна Олена Михайлівна, телефон: 7-28-56

Відділ державних соціальних інспекторів створений на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2001 № 1091 з метою здійснення контролю за правильністю призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченим особам, які проживають разом з особою з інвалідністю 1 або 2 групи внаслідок психічного розладу і який за рішенням лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива, інших соціальних та компенсаційних виплат, цільового використання коштів державного бюджету, спрямованих на ці цілі.

Державні соціальні інспектори взаємодіють з підприємствами та організаціями міста.

 Відділ автоматизованої обробки інформації

Начальник відділу — Мордашова Олена Сергіївна, телефон: 7-29-76

Відділ автоматизованої обробки інформації адмініструє бази даних отримувачів всіх видів державної соціальної допомоги, отримувачів субсидії та отримувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Адмініструє комп’ютерну техніку та локальну мережу управління. Організовує комплексну систему захисту інформації та здійснює контроль за інформаційною безпекою управління.

 

Сектор з нарахування та виплати соціальної допомоги

Завідувач сектору — Кєсарєва Оксана Анатоліївна, телефон: 7-36-16

Сектор створений 01.04.2009 року рішенням Лисичанської міської ради від 30.01.2009 № 877 «Про внесення змін до структури виконавчих органів міської ради» на підставі Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 № 183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги»

Сектор займається питаннями виплати всіх видів державної допомоги. До обов’язків спеціалістів відділу входить підготовка виплатних документів, видача довідок про доходи отримувачів допомоги, роз’яснювальна робота з питань виплати державної соціальної допомоги.

Вложения:
Скачать этот файл (2016_FZ_UTSZN_za_rik.rar)2016р.- Фінансова звітність за рік[ ]1223 kB
Скачать этот файл (2016_PUD_UTSZN_za_rik.rar)2016р. - Перелік укладених договорів за рік[ ]46 kB
Скачать этот файл (2016_RPZ_UTSZN_za_rik.rar)2016р. - Річний план закупівель з додатками [ ]31 kB
Скачать этот файл (2017_FZ_UTSZN_za_rik.rar)2017р.- Фінансова звітність за рік[ ]1254 kB
Скачать этот файл (2017_PUD_UTSZN_za_rik.rar)2017р. - Перелік укладених договорів за рік[ ]47 kB
Скачать этот файл (2017_RPZ_UTSZN_za_rik.rar)2017р. - Річний план закупівель з додатками[ ]85 kB
Скачать этот файл (2017_VBK_UTSZN.rar)2017р. - Використання бюджетних коштів за рік[ ]58727 kB
Скачать этот файл (2018_Dovidnuk_YTSZN.docx)Довідник установ (закладів) та організацій УПСЗН[ ]16 kB
Скачать этот файл (2018_nomenklstura_UTSZN.pdf)Номенклатура справ УПСЗН Лисичанської міської ради 2018[ ]2833 kB
Скачать этот файл (2018_ShR_UTSZN_01_07_2018.pdf)Штатний розпис управління праці та соціального захисту населення[ ]1572 kB
Скачать этот файл (informac_kartki_admin_poslug_UPSZN.rar)Інформаційні картки адміністративних послуг та бланки заяв, необхідних для зверн[ ]1946 kB
Скачать этот файл (Inform_UTSZN_01_07_2018.doc)Інформація про організаційну структуру УПСЗН Лисичанської міської ради[ ]62 kB
Скачать этот файл (struktyra_UTSZN_01_07_2018.xls)Структура управління праці та соціального захисту населення [ ]105 kB
Скачать этот файл (VBK_UTSZN_IIIkv_2016.zip)2016р. - Використання бюджетних коштів III кв[ ]7839 kB
Скачать этот файл (VBK_UTSZN_IIkv_2016.zip)2016р. - Використання бюджетних коштів ІІ кв[ ]40980 kB
Скачать этот файл (VBK_UTSZN_Ikv_2016.rar)2016р. - Використання бюджетних коштів І кв[ ]34532 kB
Скачать этот файл (VBK_UTSZN_IVkv_2016.rar)2016р. - Використання бюджетних коштів IV кв[ ]5926 kB