Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за ІІ квартал 2018 року

Про роботу структурних підрозділів
03.07.2018

Станом на 01.07.2018 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 733 сім’ї, з них правом першочергового отримання житла користуються 273 сім’ї, правом позачергового одержання житла — 185 сімей.

За ІІ квартал 2018 року на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 24 сім’ї. Знято з квартирного обліку 8 сімей. Відмовлено у постановці на квартирний облік 3 особам.

За звітний період розподілено та надано 12 квартир повторного заселення, з них: 3 квартири надані громадянам, які користуються правом позачергового отримання житла, 3 — правом першочергового отримання житла, 4 — громадянам, які перебувають у загальній черзі; 2 квартири надані, як службові.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 877 із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінетом Міністрів України від 18.04.2018 № 300 затверджено Порядок та умови надання у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа.

Згідно даної постанови одним із напрямів забезпечення житлом дітей-сиріт та осіб з їх числа у віці від 16 до 23 років є покупка квартир. Під дію цієї постанови у м. Лисичанську потрапляє 29 дітей сиріт та осіб з їх числа.

Так, станом на 25.06.2018 спеціалістами відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла, служби у справах дітей та управління з виконання політики Лисичанської міської ради в області житлово-комунального господарства обстежено 32 впорядковані квартири (29 однокімнатних квартир, 3 двокімнатні квартири).

На розгляд обласної комісії з питань визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа надано документи на придбання 4 однокімнатних впорядкованих квартир.

18.04.2018р. на засіданні вищезазначеної комісії вирішено виділити Лисичанській міській раді субвенцію з державного бюджету в розмірі 629,500 тис. грн. на придбання 4-х квартир для 4-х осіб з числа дітей-сиріт.

Робота відділами та службами Лисичанської міської ради у даному напрямку продовжується та спрямована на відбір максимальної кількості квартир.

Також продовжується інвентаризація житла, що знаходиться у комунальній власності міста, з метою виявлення кинутих квартир.

За ІІ квартал 2018 року спеціалістами відділу забезпечено організацію та проведення 10 засідань громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради. На підставі протоколів комісії підготовлено 11 проектів рішень виконкому.

Обстежено житлові умови 37 громадян, які звернулись до Лисичанської міської ради з житлових питань, та за результатами перевірки складені акти.

Заповнено 42 форми надання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Відділом підготовлено 173 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єктів та об’єктів нерухомого майна. Відділом підготовлено і видано 35 копій ордерів.

Станом на 01.07.2018 року кількість приватизованого житла складає 31358 квартир, що становить 90% усього житлового фонду, який складає 34765 квартир.

За ІІ квартал 2018 року приватизовано 32 квартири комунальної форми власності. Заархівовано 35 справ. Видано 3 дублікати свідоцтва про право власності на житло.

Продовжується робота з опису приватизаційних справ постійного зберігання. Станом на 01.07.2018 року сформовано 81 справа на 3103 квартири.

За звітний період працівниками відділу розглянуто 87 звернень, заяв та листів, з них: 26 звернень від громадян, 61 звернення від установ, підприємств та організацій. Усі звернення розглянуті відділом відповідно до норм чинного законодавства.

Прийнято участь у 2 судових засіданнях стосовно житлових питань.

Начальник відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла Т.Д. Перепелиця