Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг за попереднім записом заявників

У міській раді
17.05.2016

Сьогодні, 17 травня, на засіданні виконавчого комітету Лисичанської міської ради начальник відділу адміністративних послуг Олена Литвинюк доповіла про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг за попереднім записом заявників.

З 04.05.2016 року через Центр надання адміністративних послуг у м. Лисичанську надається 87 послуг, з них 82 — адміністративні послуги, 1 послуга з прийняття декларації, 4 послуги, які прирівнюються до адміністративних. Це ті послуги, що надаються через адміністраторів або самими адміністраторами та державними реєстраторами.

З 04.05.2016 станом на сьогодні (тобто за 8 робочих днів) здійснено реєстраційних дій:

— державним реєстратором речових прав — прийнято 93 заяви (в середньому 12 на день), з них 18 — іногородніх (с/г землі, право з орендою), прийнято 29 заяв від мешканців буд.17 по кв. Східному, в тому числі видано 20 результатів;

— державними реєстраторами бізнесу — 50 реєстраційних дій, з них 9 — іногородніх, 8 пакетів документів прийнято для попереднього ознайомлення;

— надано адміністративних послуг адміністраторами або через адміністраторів — 797 (в середньому 100 в день).

Можливість здійснення будь-яких реєстраційних дій за принципом екстериторіальності призвело до того, що на сьогодні державні реєстратори речових прав та бізнесу від міських рад та райдержадміністрацій не приступили до виконання своїх обов’язків у м. Сєвєродонецьку та у всьому Попаснянському районі. Приватні нотаріуси надають обмежений перелік послуг за значні кошти, окрім адміністративного збору, визначеному законами. Тому навантаження лягло на наших реєстраторів.

Значна кількість часу адміністраторами витрачається на обробку запитів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Відтак, тільки за квітень — травень отримано запити на довідки про склад сім’ї від УПСЗН на 10 700 довідок. Термін надання відповідей на запити визначений протягом 5 днів. Отже щоденні поточні запити, яких в середньому до 50 штук, опрацьовуються в першу чергу, в позаробочий час (після робочого дня, вихідні) опрацьовуються багатотисячні запити.

Виходячи з ситуації, що склалася, було прийнято рішення про прийом заявників за попереднім записом. Визначено середній час, що витрачається на прийом одного заявника в 20 хвилин. Талон на прийом можна отримати як у адміністратора на рецепції, так і записавшись телефоном або приславши повідомлення на електронну пошту. Якщо питання для вирішення об’ємне (декілька послуг одночасно) тоді заявник отримує 2 талони.

Можливість попереднього запису закріплена у Регламенті Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську, затвердженому рішенням виконкому від 20.10.2015 № 366.

Попередній запис було започатковано з 10.05.2016. Поки заявники з розумінням ставляться до ситуації, моніторинг відгуків, що потрапляють до відкритої скриньки, не дав негативних відгуків із даного питання. Тим більш, що на «швидкі» послуги як то проставляння відмітки в паспорті про перейменування вулиць, вклеювання фотокартки до паспорту по досягненню віку, попереднє написання заяви, консультування та ін. не потребує попереднього запису.

У разі зміни ситуації на краще як то прийом додаткових адміністраторів початок роботи державних реєстраторів в інших регіонах та інше, завжди можливим є перехід знову до принципу «живої черги».

За результатом доповіді було прийнято рішення схвалити ведення прийому заявників у Центрі надання адміністративних послуг у м. Лисичанську за попереднім записом. У разі зміни ситуації на краще як то прийом додаткових адміністраторів початок роботи державних реєстраторів в інших регіонах та інше, завжди можливим є перехід знову до принципу «живої черги».